صفحه 1 از 5 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 از مجموع 50
Like Tree73Likes

موضوع: تمرين شماره 3 كلاس حضوري

  1. #1
    Roozbeh Akhlaghi
    مهمان

    Lightbulb تمرين شماره 3 كلاس حضوري

    در رابطه با موارد ذيل تحقيق كنيد و با توجه به مباحث مطرح شده در كلاس در رابطه با نوآوري برانداز و نوآوري در اجزا يا معماري بحث كنيد با ذكر دلايل بيان كنيد كه نوآوري صورت گرفته در هريك از چه نوع است.

    South West Airlines

    Automatic Washing Machine

    Telephone

    Credit Card

    Clockwork Radio

    Sony Walkman

    Apple’s iPod
    لطفا اگر در بحث از منبعي استفاده مي‌كنيد حتما اون رو ذكر كنيد.

  2. تشکرها از این نوشته :


  3. #2
    Amir Hossein Sobhi Afshar
    مهمان
    با درود: نوآوری صورت گرفته در South West Airline از نظر بنده، نو آوری در اجزا می باشد چرا که قاعده بازی در بازار تغییر نکرده است و سرویس های بهتری به سیستم موجود افزوده شده است. با اینکه این خط هوایی ارزانترین خط هوایی موجود است ولی هم چنان نوآوری های ارایه شده در اجزا بوده است. منبع: http://southwest.investorroom.com/?i...ABOUT-INVESTOR و http://en.wikipedia.org/wiki/Southwest_Airlines
    ویرایش توسط Amir Hossein Sobhi Afshar : 13-10-2013 در ساعت 18:21

  4. #3
    Amir Hossein Sobhi Afshar
    مهمان
    در خصوص نو آوری های صورت گرفته در صنعت ماشین لباسشویی طی بررسی صورت گرفته در تاریخچه آن از 1797 و ارایه تکنولوژی های جدید به صورت گام به کام ان را در زمره نوآوری های در معماری قرار مید هد. منبع: http://en.wikipedia.org/wiki/Washing_machine
    ویرایش توسط Amir Hossein Sobhi Afshar : 13-10-2013 در ساعت 18:22

  5. #4
    Amir Hossein Sobhi Afshar
    مهمان
    تلفن نوآوری برانداز می باشد (از نظر بنده) چرا که ارتباطات را به طور کلی دگرگون ساخت و عرصه جدیدی را برای این حوزه تعریف کرد. منبع: اطلاعات شخصی و فعالیت در حوزه مخابرات.
    ویرایش توسط Amir Hossein Sobhi Afshar : 13-10-2013 در ساعت 18:23

  6. #5
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    ارسال ها
    26
    تشکر
    17
    تشکر شده 12 بار در 10 پست
    با سلام و درود به همه دوستان.
    با بررسی در خدمات شرکت south west Airline به تفاوت و یا به نوعی نوآوری زیر پی می بریم.
    نوآوری در سیاست شرکت این است که به صنعت هواپیمایی فقط با دید حمل‌ونقل نگریسته است یعنی قرار است فقط شما را به مقصد برساند. "Southwest wants to you fly just to get the points"

    هزینه پرداخت شده، فقط بابت پرواز است و هیچ خدمات اضافی نسبت به پروازهای عادی به مسافرین ارائه نمی‌شود
    فقط یک نوع هواپیما در این خطوط وجود دارد.
    فقط یک کلاس پرواز در این ایرلاین وجود دارد.
    پرواز فاقد سرویس غذا می‌باشد.

    با توضیحات بالا به نظر می‌رسه که نوآوری در نوع معماری و تدریجی هستش


    http://www.deloitte.com/view/en_US/u...56f00aRCRD.htm
    http://www.innovationexcellence.com/...west-airlines/

  7. تشکرها از این نوشته :


  8. #6
    SiavashMOT
    مهمان
    با سلام
    ۱- با توجه به مطالعات انجام شده در زمینهٔ شرکت southwest Airlines می‌توان نتیجه گرفت که این شرکت در زمینهٔ نو آوری در تغییر اجزا اقدام کرده، به این علت که در ابزار حمل‌و نقل یا روس آن و به طور کًل پای‌های این صنعت تغییری حاصل نشده، بلکه جزئیات آن از جمله قیمت پایین در ازای حذف همهٔ سرویس‌ها اقدام شده است که این کار درصد زیادی از بازار را میتواند هدف قرار دهد و صاحب آن قسمت از بازار شود.
    ۲- ماشین اتوماتیک ظرف شویی از جمله ابزاری است که می‌توان گفت با توجه به سیر تحولی‌ که طی‌ کرده بیشتر شکل کارکرد آن و بهینه شدن راندمان آن دستخوش تغییر و تحول شده است از این روی این مورد در زمره‌ نو آوری در معماری قرار می‌گیرد.
    ۳- Apple Ipod مانند ماشین لباس شویی نو آوری در معماری می‌باشد. با توجه به تاریخچه‌ این گونه از لوازم بصری، ابتدا واکمن به بازار عرضه شد، و از آن به بد هر شرکتی سعی‌ در ارائه این کالا به صورت جدید تر و جالب تر کرد. Apple Ipod از جمله نو آوری‌های معماری است زیرا نوع سرویس ارائه شده تغییر نمیکند بلکه جزئیات آن بنا بر سلیقهٔ مشتری و به مرور زمان عوض شد است.

  9. تشکرها از این نوشته :


  10. #7
    Amir Hossein Sobhi Afshar
    مهمان
    سیاوش جان: در مورد South West Airline موافقم ولی در مورد IPOD هنوز به جمع بندی نرسیدم که تدریجی باشه.

  11. #8
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    ارسال ها
    15
    تشکر
    50
    تشکر شده 14 بار در 10 پست
    سلام
    شرکت southwest Airlines با تغییر در نوع خدمات موفق به تغییر نرخ شده که نوآوری در معماری است
    همچنین ماشین لباسشویی با تغییرات تدریجی تکمیل گردیده که نوآوری در معماری است
    تلفن نوآوری برانداز است بطوریکه کارایی وسایل ارتباطی قبلی مانند تلگراف تقریبا از بین رفته است
    Apple Ipodنیز نوآوری برانداز داشته زیرا با عرضه نرم‌افزار آی تیونز و سازگاری با سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت عواملی بودند که سکوی جست اصلی آی پاد را ساختند.
    Credit Card نیز نوآوذی برانداز است زیرا سیستم انتقال پول کلا دگرگون شد و اسکناس تقریبا جز برای کارهای جزء کاربردی ندارد
    Sony Walkman نیز نوآوری در اجزاء دارد زیرا قبل از آن از وسایل مشابه با حجم بزرگتر میشد همین استفاده را حاصل نمود سونی فقط آنرا کوچک نمود.
    منابع:

  12. تشکرها از این نوشته :


  13. #9
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    ارسال ها
    65
    تشکر
    3
    تشکر شده 7 بار در 7 پست
    Credit Card
    تفکر استفاده از کارت برای خرید، اولین بار در سال ۱۸۸۷ توسط ادوارد بلامی در رمانی علمی تخیلی و آرمان‌گرا به نام نگاه به عقب مطرح شد.

    تفکر استفاده از کارت‌های هوشمندی که مشتری را قادر به پرداخت پذیرندگان مختلف نماید، در سال 1950 توسط رالف اشنایدر و فرانک مک نامارا بنیان گذاران داینرز کلوب - یکی از شرکت‌های بزرگ در حوزه کارت شارژ- به منظور ایجاد کارت‌های چند منظوره توسعه یافت.
    به نظر بنده با توجه به گذر زمان از گذشته تا حال و تحولاتي كه در حمل پول انجام شده و امنيت حمل پول را بيشتر كرده ظهور كارت اعتباري نوعي نوآوري برانداز در اين زمينه بوده كه راه هاي خريد كردن را آسان نموده است.

  14. تشکرها از این نوشته :


  15. #10
    Roozbeh Akhlaghi
    مهمان
    لطفا ذكر منبع رو فراموش نكنيد.

    ممنون


 

برچسب برای این موضوع

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Powered by: vBulletin Version 4.2.1
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

vBFarsi Language Pack Version 4.2
ساعت 11:15 بر حسب GMT +3.5 می باشد.