صفحه 27 از 27 اولیناولین ... 17252627
نمایش نتایج: از شماره 261 تا 262 از مجموع 262
Like Tree12Likes

موضوع: تمرين شماره 1

  1. #261
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    ارسال ها
    55
    تشکر
    3
    تشکر شده 9 بار در 7 پست
    از آنجایی که سایت oilab ، جز شبکه ها ی نوآوری باز می باشد و در حال حاضر دانشجویان دانشگاه علم وصنعت به عنوان انجام تکالیف جهت دریافت نمره در این سایت مشارکت انجام می دهند و این خود راهکاری برای اعتماد سازی دوستان می باشد تا تمرینات را پاسخگو باشند . حال با این دید، ما باید به کمک شما اساتید بزرگوار چه کنیم تا دوستان فقط به صرف نمره (البته انجام هر کاری مستلزم دریافت پاداشی است که شما بزرگوار نمره را در نظر گرفتید)اطلاعات را بارگذاری نکنندو بعد از اتمام این درس اعتماد سازی به گونه ای باشد که دوستان بر روی این سایت به فعالیت خود ادامه دهند.
    بعد از تامل بسیار راهکار اینجانب بدین صورت بود که:

    1- یک طرح و ایده جدید بر روی سایت بارگذاری گردد و این طرح با کمک شما اساتید بزرگوار و دوستان یک ایده جامع و نو ایجاد گردد تا بتوان به صورت ثبت مالکیت فکری، در کشور ثبت گردد.

    2- راهکار دوم منوط به انجام این امر توسط شما اساتید بزرگوار میسر می گردد.به عنوان مثال تفاهم نامه ای با مقالات ISI منعقد گردد که دانشجویانی که عضو و در حال انجام امور پژوهشی هستند از تخفیفات ویژه ای بر خوردار شوند یا برای چاپ مقالات در نوبت دهی ارفاقی صورت پذیرد.یا در سایت های معتبر علمی،پارک های علم و فناوری جهت عضویت و ... تمهیداتی در نظر گرفته شود.

    به امید روزی که دوستان ایده های نو را بروی سایت oilab بارگذاری نمایند.

  2. #262
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    ارسال ها
    192
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 5 پست
    پینترست :سایت اجتماعی پینترست که تصاویر مختلف را جمع‌آوری می‌کند، عنوان سریع‌ترین ارائه‌دهنده سرویس اینترنتی دنیا را به خود اختصاص داد. در حال حاضر این سایت در لیست 50 سایت پربازدید دنیا قرار دارد و افراد در سراسر دنیا عکس‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.
    کاربران با استفاده از یک نام کاربری می‌توانند از عکس‌های این سایت به صورت رایگان استفاده کنند. اما نوآوری پینترست در ماه ژانویه راه‌اندازی سایت جدیدی به نام پانچ‌فورک است که دستور غذاهای مختلف را ارائه می‌دهد.
    این سایت روش خود را مانند پینترست ادامه می‌دهد؛ یعنی کاربران می‌توانند دستور غذاهایی خود را داخل سایت گذاشته و با دیگران به اشتراک بگذارند. پانچ‌فورک هم مانند پینترست با استقبال زیادی روبه‌رو
    شده است.
    تارگت :کوچک‌تر کردن فروشگاه‌های بزرگ.فروشگاه بزرگ خرده‌فروشی تارگت با تاسیس چند فروشگاه‌ کوچک‌تر در مناطق شهری به نام «سیتی‌تارگت» و ارائه خدماتی نوآورانه به موفقیتی دست یافت که قصد دارد تعداد این فروشگاه‌ها را بیشتر کند.
    از جمله خدمات جدید این فروشگاه عبارتند از: نصب نشانه‌های واضح‌تر و کوتاه‌تر برای اینکه مشتری سریع‌تر بتواند اقلام مورد نیاز خود را پیدا کند؛ فراهم کردن اسکنرهای قابل حمل برای اینکه کارمندان بتوانند در هر نقطه فروشگاه اجناسی که مشتری خریده، چک کنند و قیمت بزنند؛ پر کردن قفسه‌ها توسط ماشین‌های بار به صورت 14 بار در هفته (در مقایسه با 4 تا 5 بار در هفته در فروشگاه‌های حومه شهر تارگت)؛ بومی‌سازی محصولات در هر شهر؛ ارائه خدمات Wi-Fi رایگان و کدهای QR برای اینکه مشتری در فروشگاه بتواند اطلاعات اجناسی را که خریداری کرده از اینترنت دریافت کند یا قیمت آن را با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کند.
    اسپروکسیل:مبارزه با فروش محصولات تقلبی شرکت اسپروکسیل ابتدا فکر می‌کرد ایده‌ درج کد اعتبارسنجی روی محصولات غذایی برای افرادی که به دنبال مصرف غذاهای سالم هستند، کامل و نتیجه‌بخش است. طرح آشیفی گوگو، مدیرعامل شرکت به این صورت بود که روی میوه‌ها و سبزیجات کد اعتبارسنجی درج می‌شد و مشتری با خراشیدن برچسب، کد را نمایان می‌کرد و آن را به شرکت اسپروکسیل پیامک می‌کرد تا طبیعی بودن و سالم بودن میوه تایید شود، اما مشکل اینجا بود که این موضوع برای مصرف‌کنندگان چندان مهم نبود و مورد استقبال واقع نشد.
    بنابراین گوگو تلاش کرد ایده خود را تغییر دهد. در آن زمان صنعت داروسازی می‌توانست پایگاه ایده‌آلی برای جذب مشتری باشد؛ به خصوص در کشورهایی که عرضه داروهای تقلبی در آنها زیاد است و سالانه عده زیادی به دلیل مصرف این داروها جان خود را از دست می‌دهند.
    گوگو با تولیدکنندگان دارو تماس گرفت و کد‌های اعتبارسنجی اسپروکسیل روی شیشه‌های دارو درج شد. واکنش مصرف‌کننده بسیار فوری بود. در اوایل سال 2012 دو سال بعد از شروع کار، تعداد پیامک کاربران به یک میلیون رسید و هفت ماه پس از آن، این تعداد به دو میلیون
    افزایش یافت.
    در حال حاضر اسپروکسیل روی جنبه‌های دیگر کار می‌کند و تلاش می‌کند مشتریانی در حوزه‌های دیگر، از محصولات کشاورزی گرفته تا قطعات یدکی خودرو و سیم‌های مسی وسایل الکتریکی بیابد.
    نایک :در وب سایت این کمپانی در مورد چشم انداز و هدف شرکت نوشته شده است: «خلاقیت و نوآوری برای همه ورزشکاران سراسر دنیا» و اضافه کرده است: اگر بدن دارید، پس ورزشکار هستید.
    این کمپانی تولید کننده پوشاک ورزشی که تحت مشاوره های سودآور یکی از بزرگ ترین بازاریاب های دنیا، کوین لین کلر قرار دارد، برای بیشتر ورزشکاران جاذبه ویژه ای دارد. نایک همیشه متکی بر نیاز مشتری ها بوده است. این کمپانی همیشه از همه می خواهد ایده های خود را عملی کنند و در زندگی مسیر موفقیت را پیش بگیرند. توسعه محصولات و معرفی فناوری های ورزشی همچون Nike Air و پارچه های Dri Fit یکی از بزرگ ترین دستاوردها و نقاط قوت این شرکت است.وقتی شما خلاق و نوآور باشید، مشتری بیشتر از همیشه به شما اعتماد می کند زیرا تصور می کند شما بهتر از همه می دانید چه کار می کنید. نایک اعتماد مشتری های جهانی را جلب کرده است زیرا همیشه بر اساس نیاز آنها محصولات جدید خود را تولید و عرضه می کند.
    ویرایش توسط vizadbakhsh : 23-02-2014 در ساعت 00:40


 

برچسب برای این موضوع

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Powered by: vBulletin Version 4.2.1
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

vBFarsi Language Pack Version 4.2
ساعت 11:14 بر حسب GMT +3.5 می باشد.