صفحه 8 از 9 اولیناولین ... 6789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 از مجموع 83
Like Tree274Likes

موضوع: 100 برند برتر 2017 چه راهبردی برای نوآوری دارند؟؟؟

  1. #71
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 3 پست

    راهبرد نوآوری شرکت کی اف سی

    شرکت kfc در سال 1952 توسط سرهنگ هارلند ساندرز تاسیس شد، اگر چه ایده اولیه ایجاد آن به سال 1930 باز می گردد. با وجود آنکه ساندرز در سال 1980 از دنیا رفت، اما هنوز نام او الهام بخش این کمپانی است و تصویر ساندرز در تبلیغات آن شرکت به کار می رود.
    هر جا عبارت سرهنگ ساندرز یا جناب سرهنگ به کار رود اشاره به شرکت kfc دارد.
    شرکت سهامی kfc معروف ترین رستوران زنجیره ای جوجه مرغ در دنیاست. Kfc که به نام مرغ سوخاری کنتاکی معروف است، یک رستوران زنجیره ای فست فود و غذاهای آماده و فوری است. گرچه عرضه مرغ سوخاری از اولین تولیدات kfc است، اما مرغ بریان شده(کباب شده)، مرغ برشته شده، غذاهای تهیه شده از گوشت گاو، غذاهای محلی و انواع چاشنی و دسر نیز به فروش می رساند. Kfc از سال 1997 تحت مالکیت گروه تجاری(برند) «یام» قرار گرفت.
    شرکت یام بزرگترین شرکت رستورانداری جهان است که مالک شرکت های کی اف سی، ای اند دبلیو، تاکوبل، لانگ جان سیلور و پیتزا هات است. شرکت یام در مجموع 36 هزار شعبه رستوران در بیش از 100 کشور دنیا دارد. این شرکت در سال 2008 میلادی در فهرست 500 شرکت با بیشترین دارایی در رتبه 239 قرار گرفت. درآمد شرکت یام در این سال بالغ بر 11 میلیارد دلار بود.
    فایل های پیوست شده

  2. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما فرزانه رفیق برای ارسال این پست سودمند:


  3. #72
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    6
    تشکر
    17
    تشکر شده 14 بار در 5 پست

    تحلیل و بررسی راهبردهای نوآوری شرکت هوندا

    با مطالعه درباره ابعاد مختلف نوآوری شرکت هوندا می توان راهبرد های نوآوری این شرکت را در سه بعد اصلی یعنی راهبرد سبد نقاط متمرکز، راهبرد موقعیت رقابتی و راهبرد شبکه همکاری تقسیم بندی نمود .
    A. راهبرد سبد نقاط متمرکز شرکت هوندا
    شرکت هوندا از طریق راهبردهای پیشروی و رقابت می تواند محصولاتش را با ویژگی های مورد تمرکز زیر به بازار ارایه دهد
    1. مصرف سوخت پایین
    2. ایمنی بالا
    3. بهره گیری از جدیدترین فناوری ها در محصولات تولیدی

    B. راهبرد موقعیت رقابتی شرکت هوندا
    با تحلیل و بررسی تمام حوزه های شرکت هوندا می توان نتیجه گرفت هر دو راهبرد راهبری و دنباله روی را در زمان ، موقعیت ها ی خاص برای تولید محصولات خود بکار بسته است . و نمی توان گفت راهبرد موقعیت رقابتی صرفا راهبری یا صرفا دنباله روی دارد.
    راهبرد راهبری :

    1. ریسک پذیری : شرکت هوندا نخستین خودروساز ژاپنی بود، که اقدام به تولید خودروهای لوکس، تحت برند اکیورا نمود
    2. دانش جدید : شرکت هوندا با ابزار تحقیق و توسعه و خلق دانش جدید اقدام به ساخت ربات ها و تکنولوژی های جدید می کند. از جمله طرح مفهومی "RoboCas"
    3. رصد بازار : توليدگران ناب در تعقيب آن بخشي از بازار هستند كه تاكنون در انحصار توليدگران دستي بوده است. شركت هوندا با اتومبيلهاي ورزشي (NS-x) با بدنه آلومينيومي خود حمله مستقيمي به بازار خودروهاي ورزشي فراري كرده است.

    راهبرد دنباله روی :

    1. تحلیل رقبا : تویوتا به عنوان رقیب اصلی شرکت هوندا می باشد از این رو با توجه به رفتار شرکت تویوتا این شرکت قصد دارد راه و روش کلی خودرا در امر تجارت تغییر دهد.
    2. توان یادگیری : هوندا، بهترین مثال از یک شرکت یادگیرنده است که بر کار گروهی و همکاری تأکید. زیاد دارد.
    3. مدیریت دانش : مدیریت دانش در سطح عملیاتی در شرکت هوندا باعث شد تکنیک‌ها و ابزارهای مختلفی توسط ژاپنی‌ها در سیستم مدیریت به وجود اید . تمرکز اصلی این سیستم بر اصلی به نام «حذف ضایعات» است. این ضایعات می توانند به صورت مقادیر زیاد موجودی، محصولات معیوب و زمان عملیاتی باشند. تولید ناب ، بهبود مستمر و مدیریت کیفیت جامع از عوامل تاکید بر مدیریت برمبنای دانش است.


    C. راهبرد شبکه همکاری شرکت هوندا
    راهبرد باز :
    جوینت ونچر ( تصمیم به همکاری با کمپانی‌های دیگر تا بدین ترتیب هزینه‌ها را کاهش دهند) می باشد از جمله همکاری های شرکت هوندا می توان به موارد زیر اشاره نمود
    1. مشارکت با شرکت هیتاچی ( تولید، توسعه و فروش خودروهای الکتریکی)
    2. همکاری با شرکت جنرال موتورز ( ایجاد سیستم سوخت سلولی)
    3. همکاری با شرکت نرم افزاری وایمو ( استفاده از فناوری خودران در خودروهای)
    فایل های پیوست شده

  4. کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما لیلا حسن زاده برای ارسال این پست سودمند:


  5. #73
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    13
    تشکر شده 10 بار در 4 پست

    100 برند برتر 2017 چه راهبردي براي نوآوري دارند؟ مطالعه موردی شرکت danone



    طی دوران جنگ جهانی دوم، دنیل کراسو به آمریکا مهاجرت کرد. در سال 1942، وی نخستین شرکت تولید ماست در آمریکا را به نام شرکت محصولات شیر دنون در برانکس، نیویورک راه اندازی کرد.

    1) راهبرد سبد نقاط تمرکز سازمان مربوطه چیست؟

    گروه دنون (Danone ) شرکت فرانسوی چند ملیتی فعال در زمینه تولید محصولات غذایی است که ساختمان مرکزی آن در پاریس، فرانسه قرار دارد. دنون به تولید محصولات لبنی، آب معدنی، غلات، غذای کودک، ماست و ... می پردازد. این شرکت در آمریکا به نام " "Dannon شناخته می شود.

    2) راهبرد موقعیت رقابتی سازمان مربوطه چیست؟
    محیط به عدم اطمینان محیط خارجی شرکت و شدت رقابت اشاره داردکه بر فعالی تهای کسب و کار شرکت ها اثرگذار است. دیدگاه مینتزبرگ از راهبرد )راهبرد نوظهور( حاصل اثرات محیطی و اهداف و مقاصد مدیران شرکت 1111 و درک متقابل از تغییرات صنعتی و سازمانی است
    طی دوران جنگ جهانی دوم، دنیل کراسو به آمریکا مهاجرت کرد. در سال 1942، وی نخستین شرکت تولید ماست در آمریکا را به نام شرکت محصولات شیر دنون در برانکس، نیویورک راه اندازی کرد. در سال 1943، کراسو با "جو متزگر" ملاقات کرد که به وی در توسعه فعالیت های شرکت کمک کرد. دنون شروع امیدوارکننده ای در آمریکا نداشت و با مشکلاتی جدی مواجه بود. آمریکایی های اندکی مصرف ماست را تجربه کرده بودند، در شرایطی که این محصول یک جزء اصلی در رژیم غذایی مردم اروپا محسوب می شد. توزیع محصولات دنون در ابتدا بسیار محدود بود و تنها مناطق محلی نیویورک را شامل می شد.
    3) راهبرد شبکه همکاری سازمان مربوطه چیست؟
    نحوه تعامل سازمان‌ها با یکدیگر مسئله‌ای است که در حوزه سازمان‌دهی و ارتباطات بین‌سازمانی تعریف می‌شود. در این میان دو رویکرد اساسی وجود دارد: رقابت و همکاری.
    در دیدگاه مبتنی بر رقابت سازمان‌ها رقبایی در نظر گرفته می‌شوند که به‌منظور رسیدن به اهداف خود در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
    در دیدگاه مبتنی بر همکاری رابطه میان سازمان‌ها بر اساس تحقق منافع مشترک تعریف شده و برای رسیدن به آن بجای ضدیّت، با یکدیگر همکاری می‌کنند.
    شبکه‌های همکاری راهکاری عملیاتی به‌منظور توسعه روابط همکارانه مبتنی بر اعتماد است. در یک شبکه همکاری کلیه سازمان‌های همکار به‌صورت یک کل دیده می‌شوند که در آن از ظرفیت‌ها، شایستگی‌ها و نقاط قوت فکری هریک از اعضاء برای به دست آوردن مزیت رقابتی و به حداکثر رساندن عملکرد کل شبکه استفاده می‌شود.
    در شرایطی که دنون در آمریکا رشد می کرد، دنیل کراسو هدایت توسعه سریع دنون در اروپا را بر عهده داشت. برای تسریع تنوع بخشی به محصولات و توسعه جهانی، دنون در سال 1967 با شرکتGervais ، پیشرو در زمینه تولید پنیر تازه در فرانسه و در سال 1973 با شرکت BSN ، پیشرو در زمینه تولید ظروف شیشه ای، ادغام شد. در نتیجه این ادغام ها شرکت BSN Gervais Danone به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد غذایی جهان که در 30 کشور محصولات خود را عرضه می کرد، مبدل شد. در سال 1994، نام این شرکت به گروه دنون تغییر کرد.
    تصاویر پیوست شده
    فایل های پیوست شده

  6. کاربران : 4 تشکر کرده اند از شما محمد سعید جبرائیلی برای ارسال این پست سودمند:


  7. #74
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    ارسال ها
    6
    تشکر
    18
    تشکر شده 13 بار در 4 پست

    راهبردهای 100 برند برتر 2017 برای نوآوری (مطالعه موردی : kellogg)

    شرکت کیلوگ(kellogg) با تکیه بر نقاط قوت خود از جمله تکنولوژی تولید پیشرفته، داشتن سهم وسیعی از بازار، تمرکز بر تغذیه سالم، دسترسی به زنجیره تامین و کشاورزان مطمئن، اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم از اهمیت محصولات خود، توسعه پایدار و کشاورزی پایدار، کمک به پایان دادن به گرسنگی و توجه به امنیت غذایی، اطمینان از برابری جنسیتی، کاهش زباله های مواد غذایی، حفاظت از منابع طبیعی علیه تغییرات اقلیمی، تعهد به کاهش مصرف انرژی و انتشارگازهای گلخانه ای، کاهش مصرف آب و زباله تولید شرکت، استفاده از منابع بسته بندی با کیفیت در زمینه تولید و توزیع غلات صبحانه، برگه ذرت، غذاهای گیاهی، وافل، تردک، کلوچه، چیپس و... فعالیت می نماید.
    این شرکت مالک برندهای فراوانی است، که از شناخته شده ترین آنها می توان به: کورن فلکس، پرینگلز، پاپ-تارز و فروستد فلکس اشاره کرد.
    کیلوگ با به اشتراک گذاری اطلاعات خود و آموزش ذینفعان خود سعی در بالا بردن کیفیت زندگی و تغذیه تمامی همکاران خود داشته و همواره در حال کسب اطلاعات جدید از مشتریان خود می باشد.
    و با توجه به امتیازات و تجارب، بازاریابی های گسترده به مزیت های رقابتی بسیاری دست یافته و جزء شرکت های پیش ران در حوزه مواد غذایی می باشد.
    فایل های پیوست شده

  8. کاربران : 4 تشکر کرده اند از شما اعظم محمدی برای ارسال این پست سودمند:


  9. #75
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    1
    تشکر شده 4 بار در 3 پست
    تامسون رویترز، (به انگلیسی: Thomson Reuters) شرکت چندملیتیرسانه‌های گروهی است، که در سال ۲۰۱۰ از سویاینتربرند، به‌عنوان با ارزش‌ترین برند در کشور کانادا شناخته شد.

    سبد نقاط تمرکز خدمات مالی،خدمات حقوقی، خدمات رسانه‌ای و خبری، راهکارهای مدیریت ریسک، خدمات مالیات وحسابداری، خدمات مربوط به اتومبیل، خدمات مربوط به انرژی و خدمات مربوط به حاکمیت‌ها.و.....
    راهبرد موفقیت رقابتی
    بهره‌گرفتن از انواع خدمات حقوقی،تجاری، رسانه‌ای، اطلاعاتی و مشاوره‌ای زیرمجموعه و تحت کنترل خود، نوعی از«اقتصاد مقیاس» را ایجاد کند که با هزینه خیلی کمتر از شرکت‌هایی که فقط در یکی ازاین حوزه‌ها فعال هستند، به مشتریانش خدمات ارائه کند و رقابت در بازار را ببرد. این شرکت به زبان‌های فرانسه وچینی نیز برخی خدمات تخصصی خود را ارائه می‌کند.
    شبکه همکاری شرکت «سوییت‌ اند مکسوِل»، شرکت مشاوره و راهکارهای حقوقی وست‌لا، شرکتِ چک‌پوینت، شرکت‌ آموزشی «لا لِی» و شرکت مشاوره «آدیت‌واچ»


    توضیحات دقیق در فایل پیوست ارائه گردیده است.



    فایل های پیوست شده

  10. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما وحید کرامتی برای ارسال این پست سودمند:


  11. #76
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 4 پست

    100 برند برتر 2017 چه راهبردی برای نوآوری دارند؟ شرکت bmw

    برند لاکچری بی‌ام‌و نامی آشنا در صنعت خودرو است که با استفاده از راهکارهایی مانند شناخت بازارهای مختلف، درجه‌بندی مشتریان، حفظ موقعیت و نام تجاری خود، سعی در شناساندن هرچه ‌بهتر محصولات خود در میان دیگر رقبا دارد.
    کمپانی بی‌ام‌و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده اتومبیل و موتورسیکلت در جهان بوده و در حال حاضر این شرکت آلمانی از شناخته‌شده‌ترین و تحسین‌برانگیزترین برندهای اتومبیل به شمار می‌رود. کیفیت مناسب محصولات این برند باعث ایجاد اعتماد روزافزون مشتریان به آن شده، به طوری که در سال ۲۰۱۳ یک میلیون و ۹۰ اتومبیل و ۱۱۵ هزار موتورسیکلت آن به فروش رفته است. بی‌ام‌و در کنار دو برند آشنای دیگر آلمانی، مرسدس‌بنز و آئودی، یکی از سه کمپانی تولیدکننده ماشین‌های لوکس در سطح جهان است. بی‌ام‌و کار خود را در دهه ۱۹۰۰ با ساخت موتورسیکلت شروع کرد و با اینکه در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو به شمار می‌رود، اما تولید خودرو را کمی دیرتر آغاز کرده است.
    فایل های پیوست شده

  12. تشکرها از این نوشته :


  13. #77
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    1
    تشکر شده 12 بار در 3 پست

    شرکت هیوندای کره جنوبی

    یکی از موتورهای حرکت اقتصاد کشور کره در کنار شرکت های بزرگی مانند سامسونگ، ال جی، کیا موتورز، شرکت خودرو سازی هیوندای می باشد.
    شرکت هیوندای موتور در سال 1967 در كشور كره جنوبي تاسيس شد. آنچه در اين سالها هيونداي موتور را از ساير شرکتهاي سازنده خودرو متمايز نموده است ، داشتن افراد پرتواني است كه قادرند آرزوهاي غيرممكن را ممكن سازند. با تغيير در توقعات افراد از خودرو و منسوخ شدن مفهوم قديمي وسيله نقليه و گره خوردن خودروي شخصي با زندگي مصرف کنندگان، شرکت هيونداي موتور نيز با شعار جديد
    new thinking, new possiblities در راستاي ايجاد فرهنگ جديد خودرويي قدم برداشت.

    شعار جديد شرکت هيونداي انعکاسي از اراده اين شرکت در خلق احتمالات جديد new possibilities با تشويق و ترغيب به ايجاد تفکر جديد new thinking و در راستاي خدمت رساني به مردم دنيا مي باشد.

    بيش از چهار دهه فعاليت، رشد مستمر و دائمي به همراه توليد خودروهاي با کيفت و ارائه خدمات منحصر به فرد موجب شد تا شرکت هيونداي در ميان برترين خودروسازان جهان قرار گيرد و نام تجاري آن در ميان 100 نام تجاري برتر جهان بدرخشد. اين شرکت در سال 2013 به گزارش شرکت اينتربرند در جايگاه 43 برترين برندهاي دنيا و به عنوان سريعترين رشد در ميان شرکت هاي خودرويي دنيا دست يافت.
    ویرایش توسط محمد ابراهیم فاتحی : 18-12-2017 در ساعت 01:28

  14. تشکرها از این نوشته :


  15. #78
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    ارسال ها
    6
    تشکر
    22
    تشکر شده 13 بار در 6 پست
    آنچه که مشهود است شرکتهای نوآور با پتانسیل بالا شکل گرفته ویا بصورت نوظهور می باشند که قابلیت پتانسیل بالائی دارند که باهدف گذاری استراتژیکی خود قطعا همچون نام برند های مانند ادیداس را کم رنگ تر خواهند کرد

  16. تشکرها از این نوشته :


  17. #79
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    May 2016
    ارسال ها
    6
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 پست
    شرکت رایانه‌ای اپل در آوریل سال ۱۹۷۶ بوسیله‌ی استیو وازنیاک،استیو جابزو ران وین با ۱۳۰۰ دلار سرمایه‌ی اولیه در گاراژی در پائولو التویکالیفرنیاآغاز به کارکرد که متعلق به خانواده‌ی جابز بود. شرکت در ماه بعد ۵۰ سفارش برای اپل۱دریافت کرد. تا ماه آگوست سرمایهگذاران به صف شدند، مایک مارکولایعنی سرمایه‌گذار رؤیاییکه بعداً دومین مدیرعامل شرکت اپل شد، ۹۲.۰۰۰ دلار در شرکتسرمایه‌گذاری کرد. تعداد کارمندان سریعاً افزایش یافت، تعداد زیادی رایانه فروختهشد و این هزینه‌ای بود که به آنها فروخته می‌شد. در ماه می سال ۱۹۸۰ اپل2 عرضه و تا ۷۸۰۰ دلار فروخته شد. در ۱۲ دسامبر همان سال، شرکت رایانه‌ای اپل در بازار بورس عرضه شد و ارزش سهامدر یک روز تا ۳۲ درصد بالا رفت و ۴۰ کارمند حاضر شرکت را میلیونر کرد.اپل به فروش یک میلیارد دلاری در سال ۱۹۸۲ دست یافت وپردرآمدترین کارخانه‌ی تولید رایانه‌های شخصی شد. در ماه می سال ۱۹۸۳ موفقیت اپلادامه یافت و به یکی از اعضای ۵۰۰ شرکت برترتبدیل شد، و در ماه دسامبر شرکت اپل۳+ را عرضه کرد که تا ۲۹۹۵ دلار فروختهشد. در سال ۱۹۸۵ یعنی در سال برکناری استیو جابز، شرکت ۵۰۰۰۰۰ رایانهمکینتاشرا فروخت.در اوایل سال ۱۹۹۰ محصولات اپل در رقابت جدی با میکروسافت، ای‌بی‌ام، موتورلا و شرکت نکست یعنی شرکت جدیداستیو جابز روبرو شد. در سال ۱۹۹۳ اپل در سراشیبی از دست دادن پول قرار گرفت و تا سال ۱۹۹۸ به سوددهینرسید.
    فایل های پیوست شده

  18. تشکرها از این نوشته :


  19. #80
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 پست
    Netflix یکی تلاقی های دو صنعت تکنولوژی و تلویزیون است. تجارتی که از اجاره DVD از طریق ایمیل شروع شد، حالا آرشیوی از سریال‌های تلویزیونی را در اختیار دارد.

    در مجموع می توان گفت یکی از الگوهای موفق در حوزه نوآوری باز را شرکت NetFlix به اجرا گذاشته است. این شرکت در زمینه کرایه فیلم فعال است و یکی از مهمترین چالش هایی که این سازمان با آن روبرو بوده و هست پیش بینی استقبال مشتریان از فیلم های مختلف است.

    در مباحث آکادمیک گفته می شود که از الگوی NetFlix درس می توان آموخت:

    1- چالش پیش رو را برای جمع به صورت واضح و بدون ابهام بیان کنید و جمع را از اهمیت چالش آگاه نمایید
    2- بین جایزه و موضوع مورد کار رابطه منطقی برقرار باشد تا صرف زمان و انرژی برای حل مساله به صرفه یاشد
    3- ایجاد حس رقابت در جمع


    نوآوری باز تاکيد مي‌کند که نوآوری برای افراد خاص، موضوعات خاص و محل‌های خاص نيست، بلکه نوآوری را مي توان در همه افراد در همه محل‌ها و همه موضوعات جستجو نمود. اين پارادايم بر همه‌گيری و اجتماعي شدن نواوری تاکيد بسياری دارد.

    موفقیت در ایجاد پلتفرم‌های تجاری انتقالی، نیازی به پیش‌بینی آینده نیست. در عوض، یک مدل انتقالی عالی، مدلی است که براساس یک تصور دقیق درباره مفهوم آینده شکل گرفته باشد و انعطاف‌پذیری و قدرت انتخاب وسیعی را فراهم کند.

    نمی‌توان زمان و چگونگی تغییر کسب وکارها را پیش‌بینی کرد. کسب‌وکارهایی که بر روی بهینه‌سازی مدل‌های فعلی، به قیمت غفلت از آینده، تمرکز دارند خطر بیشتری برای صاحبان آنها، کارکنان و مشتریانشان ایجاد می‌کنند. با استفاده از مدل‌های انتقالی بالقوه، تجربه کسب کنید تا در زمان مناسب، شرکت شما آماده باشد.
    فایل های پیوست شده


 

برچسب برای این موضوع

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Powered by: vBulletin Version 4.2.1
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

vBFarsi Language Pack Version 4.2
ساعت 03:32 بر حسب GMT +3.5 می باشد.