صفحه 7 از 9 اولیناولین ... 56789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 از مجموع 83
Like Tree274Likes

موضوع: 100 برند برتر 2017 چه راهبردی برای نوآوری دارند؟؟؟

  1. #61
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 4 پست

    نوآوری ۱۰۰ کشور برتر ۲۰۱۷

    معرفی برند L'Oréal:

    لورئال،به فرانسوی: L'Oréal شرکت لوازم آرایشی و زیبایی در جهان است،که در سال ۱۹۰۹ توسط شیمی‌دان فرانسوی؛اوژن شولر، در شهر پاریس تأسیس شد.
    فایل های پیوست شده

  2. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما ستاره ارانی برای ارسال این پست سودمند:


  3. #62
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    4
    تشکر شده 5 بار در 4 پست

    نیم نگاهی به راهبرد نوآوری شرکت Johnson & Johnson

    در این مقاله سعی برآن شده تا راهبردهای نوآوری شرکت جانسون و جانسون مورد برسی قرار گیرد و راهبرد سبد نقاط تمرکز، راهبرد موقعیت رقابتی و شبکه همکاری این شرکت دیده شود.
    · راهبر سبد نقاط تمرکز :
    همانطور که در بخش های قبل دیده شد سبد تجهیزات پزشکی ، داروها و مشتریان از جمله نقاط تمرکز این شرکت است اما در قسمت دارو ها با توجه به اعتباری که پس از واقعه کپسولهای آلوده در سالهای قبل بدست اورده باعث شده در جایگاه مناسبی قرار گیرد.
    · راهبرد موقعیت رقابتی :
    این شرکت به عنوان یکی از پیشروهای بازار صنعت سلامت و دارو در بازار امریکا و دومین شرکت در صنعت داروسازی بعد ازgsk در دنیا شناخته می شود و با استفاده از نوآوریی و همچنین ارائه این مطلب که یک چهارم درآمد از محصولات معرفی شده در پنج سال گذشته به وجود آمده است، موید این مطلب است که نوآوری توانسته در این شرکت تفاوت ایجاد کند و به همین دلیل در این شرکت نوآوری به عنوان یکی از مهمترین محرک های اصلی رشد شناخته شده است. با توجه به سابقه‌ی طولانی تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی، جانسون اند جانسون در برابر انتقاد افزایش هزینه‌های بهداشتی-درمانی در ایالات متحده [آمريكا] ایستاد. تا سال ۲۰۰۹، جانسون اند جانسون یکی از تحسین‌برانگیزترین شرکت‌هاي کشور شد
    · راهبرد شبکه همکاری :
    این شرکت با وجود اینکه تلاش دارد در حوزه تحقیق و توسعه رهبر بازار و صنعت شناخته شود اما این شرکت با دیگر شرکت ها و موسسات و دانشگاه ها همکاری بازی دارد و از الگوی نوآوری باز استفاده می کند. این شرکت شبکه‌ای از ۱۹۰ شرکت عملیاتی را در میان ۵۱ کشور گسترش داده است و محصولات خود را در بیش از ۱۷۵ کشور در سراسر جهان به فروش می‌رساند.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط ملیحه فتوحی : 03-11-2017 در ساعت 20:27

  4. تشکرها از این نوشته :


  5. #63
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    2
    تشکر شده 6 بار در 3 پست

    راهبردهای نوآوری بانک JP Morgan

    جی پی مورگان (JP Morgan) یک بانک آمریکایی چند ملیتی و یک موسسه مالی است که مقر اصلی آن در شهر نیویورک است. این بانک با نام Chase Bank هم شناخته می‌شود و بیش از ۵۱۰۰ شعبه، ۱۶۰۰ دستگاه ATM و ۲۵۰ هزار کارمند در سرتاسر آمریکا دارد و در ۱۰۰ کشور دنیا هم فعالیت می‌کند. تعداد مشتریان جی پی مورگان در آمریکا بالای ۸۰ میلیون نفر تخمین زده شده است.
    جی پی مورگان جزو ۱۰ بانک بزرگ دنیا و بزرگ‌ترین بانک ایالت متحده آمریکا است.
    این بانک سومین بانک دنیا از نظر میزان دارایی است که مبلغ این دارایی‌ها بیش از ۲۵۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ بوده است.
    جی پی مورگان (J.P.Morgan)، بانکدار و سرمایه‌گذار آمریکایی مشهوری بود که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، اثرات ماندگاری بر بازار سرمایه‌گذاری و مالی این کشور گذاشت. مورگان، غیر از هوش سرشاری که در مدیریت مالی و روش‌های سرمایه‌گذاری داشت، نابغه‌ای خوش‌نام بود که وال‌استریت را با رویاهایش متحول کرد.
    مورگان معتقد بود شخصیت انسان، از پول و اعتبار او مهم‌تر است و برای حل کردن مشکلات بزرگ، باید آن‌ها را به کارهای کوچک‌تر و ساده‌تر تبدیل کرد، از نگاه او اعتبار و اطمینان مهم‌ترین سرمایه‌های او بوده و درک درست او از کارش باعث موفقیت‌های چشمگیر او شده است.
    بانک جی پی مورگان یکی از اعضای شورای سرمایه گذاران شبکه جهانی سرمایه گذاری جهانی (GIIN) است. GIIN یک سازمان است که برای افزایش مقیاس و اثربخشی تاثیر سرمایه گذاری از طریق رهبری فکر و شبکه ای از سرمایه گذاران تاثیر می گذارد.
    ماموریت بانک این است که مردم بیشتری را قادر سازد که به یک اقتصاد رو به رشد کمک کنند .
    کارکنان و ذینفعان بانک بر این باورند که کاهش نابرابری و ایجاد رفاه مشترک به طور گسترده نیاز به همکاری کسب و کار، دولت، غیر انتفاعی و سایر سازمان های مدنی، به ویژه در شهرها و مناطق شهری که رشد اقتصادی را تقویت میکنند دارد.

    آثار ماندگار بانک

    1- پل معلق بروکلین در نیویورک (Brooklyn Bridge) در سال ۱۸۸۳ میلادی با سرمایه ۱۵ میلیون دلاری این بانک ساخته شده است.
    2- بازسازی و تعمیر زیرساخت‌ها و احیای طبیعت بزرگ‌ترین شهر ایالت میشیگان، دیترویت، در مدت پنج سال و با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از دیگر فعالیت‌های بانک جی پی مورگان چیس بوده است.
    3- کمک به سرمایه‌گذاری دولت آمریکا در ساخت کانال فرانسوی پاناما و اتصال دو اقیانوس آرام و اطلس
    سازمان ملل متحدد واقع در نیویورک، بخش مهمی از امور مالی خود را به‌وسیله بانک JP Morgan انجام می‌دهد. از سال ۲۰۱۱ چی پی مورگان، ارائه خدمات بانکی خود را به نمایندگان تعدادی از کشورها محدود کرد و دلیل آن‌ را هزینه اضافی ناشی از مقررات دولت آمریکا برای نظارت و گزارش در مورد عملیات مربوط به حساب‌های بانکی نمایندگی‌های کشورهای خارجی عنوان کرده است.
    فایل های پیوست شده

  6. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما سید حسین صادقی برای ارسال این پست سودمند:

    مهدی اطهری (04-11-2017),محمد تقی حسینی (04-11-2017)

  7. #64
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 3 پست

    راهبرد نوآوری شرکت سرمایه گذاری مورگان استنلی

    شرکت مورگان استنلی
    یک شرکت سرمایه گذاری چند ملیتی با خدمات جهانی است که در زمینه مالی اقتصادی فعالیت می کند.فعالیت های کلی این شرکت در زمینه سرمایه گذاری ، مدیریت دارایی ، بانکداری خرد، بانکداری شرکتی و بورس اوراق بهادار است . بخشی از سهام این شرکت در بازار بورس نیویورک معامله میشود و از طریق شرکت های تابعه و زیر مجموعه خدماتش را به مشتریان، دولت ها ، موسسات مالی حقوقی عرضه میکند.

    محدثه قاسم زاده -95223737- راهبرد شرکت مورگان استنلی.pdf

  8. کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما محدثه قاسم زاده برای ارسال این پست سودمند:


  9. #65
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    ارسال ها
    3
    تشکر
    1
    تشکر شده 5 بار در 3 پست

    بررسی اجمالی راهبردهای نوآوری برند مرسدس بنز در سال 2017

    مرسدس بنز، به آلمانی: (Mercedes-Benz) شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) و نیز تعمیر خودرو فعالیت می‌نماید. کارخانه مرکزی شرکت مرسدس بنز در منطقه زیندل فینگن واقع در شهر اشتوتگارت قرار دارد. امروزه مرسدس بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایملر آ گ به‌شمار می‌آید و همراه با آئودی و ب‌ام‌و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند، که به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند.
    راهبرد سبد نقاط تمرکز
    سبد نقاط تمرکز این شرکت در زمینه نوآوری حاوی شاخه های اصلی ذیل می باشد.
    محور « متصل – خودران – مشترک - برقی» (CASE: Connected – Autonomous – Shared – Electric) محور دیزل، محور ایمنی، محور کارایی، محور دیجتال سازی و طراحی
    با توجه تحلیل سبد نقاط متمرکز رویکرد محور « متصل – خودران – مشترک - برقی» در منطقه طلایی قرار داشته و موفقیت تضمین شده ای برای شرکت مرسدس بنز به همراه خواهد داشت. رویکرد های کارایی و ایمنی در منطقه نقره ای قرار داشته و احتمال موفقیت در آن زیاد است و میتوان بر روی آنها سرمایه گذاری نمود. اما دو رویکرد دیزل و دیجیتال سازی در منطقه ممنوعه قرار گرفته اند.
    راهبرد موقعیت رقابتی
    تشکیل جدول SWOT و بررسی آن
    قوت ها Strengths
    1- اعتبار بالای برند (High TOMA)
    2- وجود کارخنجات تولیدی در سرتاسر دنیا
    3- نوآوری پیوسته در محصولات
    4- ثبات مالی
    5- جایگاه محکم در کشورهای در حال توسعه
    6- سبد متنوع محصولات
    ضعف ها Weaknesses
    1- گرانی خدمات پس از فروش و نگهداری
    2- اهداف متضاد شرکت های زیرمجموعه
    3- محدودیت عرضه
    فرصت ها Opportunities
    1- انتقال رشد به بازارهای آسیایی
    2- افزایش تقاضای خودروهای لوکس
    3- اتحادهای استراتژیک
    4- رو به رشد بودن صنعت خودرو (خودروها نشان دهنده آزادی و رشد اقتصادی هستند)
    5- پیشرفت تکنولوژیکی
    تهدیدها Threats
    1- رقابت شدید از سوی دیگر رقبا
    2- نوسان در قیمت سوخت
    3- ضعف اقتصادی
    4- هزینه بالای سرمایه گذاری ثابت در تحقیق و توسعه
    5- قوانین و مقررات دولتی
    راهبرد شبکه همکاری
    بسیاری از برندهای فوق در انحصار و پایه گذاری شده و متعلق به خود شرکت دایملر هستند. در مجموع این شرکت از شیوه نوآوری بسته استفاده می نماید. با توجه به پیشرو بودن این شرکت در زمینه نوآوری های خودرو به طور خاص در زمینه ایمنی و همچنین بازار مشخص ماشین های لوکس تا کنون ترجیح داده است تا همکاری های خود را با دیگر شرکتها بیشتر در زمینه استفاده از خودرو قرار دهد تا نوآوری های تولید. البته این شرکت در بسیاری از کشورهای جهان کارخانه های تولیدی دارد. اما نوآوری ها بیشتر در دفتر مرکزی این شرکت در اشتوتگارت و یا دفتر تحقیقات آن در سیلیکون ولی انجام میشود. در این میان قرارداد این شرکت باشرکت چینی هواوی جهت استفاده از چیپ های تولیدی آن جهت حرکت به سمت هوشمند سازی و تولید خودروهای خودران و همچنین همکاری جهت استفاده از باتری های پیشرفته در ماشین های برقی نشان از رویکرد جدید همکاری این شرکت دارد.
    فایل های پیوست شده

  10. تشکرها از این نوشته :


  11. #66
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 پست

    راهبرد نوآوری شرکت زارا

    زارا یکی از برندهای مشهور و خوشنام جهانی است که در گروه خرده فروشان نوآور نیز قرار می گیرد. این شرکت که در زمینه تولید پوشاک و البسه فشن فعالیت می کند، بالغ بر 5500 فروشگاه در 82 کشور دارد. زارا برندی پیشرو است و مالک علائم تجاری دیگر مانند پل اند پیر، ماسیمو دوتی، برشکا و... است.
    با توجه به بررسی انجام شده از جمله توانمندی های زارا می توان به حرکت سریع از طراحی تا بازار، حدس زدن ذائقه بازار و تنوع طرح تعداد کمتر، تنوع بیشتر اشاره کرد که با ایجاد جذابیت هایی مانند توزیع سریع و ایجاد ولع در مشتری از رقبا پیشی گیرند.
    این شرکت ادعای مشهوری دارد، مبنی براینکه «برای تولید و توسعه و روانه بازار کردن یک محصول جدید، تنها به دو هفته زمان نیاز دارد. در مقایسه با میانگین صنعت مد فصلی، زارا با ارائه حدود ۱۰٫۰۰۰ طرح جدید در هر سال، نسبت به گسترش جهانی صنعت مد و پوشاک به سوی 'مدهای مقطعی' و صدور آن به کشورهای ارزان قیمت می‌رود، در نتیجه این سیاست فروش، در کشورهای ارزان قیمت هزینه‌ای برای تبلیغ محصولات صورت نمی‌گیرد، شاید این رویکرد زارا که هیچ تبلیغاتی ندارد، به نظر یک استراتژی غیر معمول بیاید، در عوض این شرکت ترجیح داده برای راه‌اندازی فروشگاه‌های جدید، یک درصد از سود سهام را سرمایه‌گذاری کند و این سیاست باعث رشد ایده زارا به عنوان یک شرکت 'مقلد مد' با محصولات ارزان قیمت شده است.
    بنابراین میتوان گفت نوآوری در زارا بیشتر گرایش به دنباله روی دارد تا راهبری.
    لورتو گارسیا یکی از طراحان در این باره می گوید: ما ایده های خود را از کتاب ها، مجلات، توییتر و وبلاگ ها به دست می آوریم، اما مهم تر از همه این موارد بازخوردهایی است که در فروشگاه ها از مشتریان خود دریافت می کنیم. مشتریان مان به ما می گویند که آنها چه چیزی دوست دارند و چه چیزی خوشایند آنها نیست. ما در همایش ها به صورت حضوری و رودررو با مشتریان گفت وگو می کنیم و از ایده های آنها الهام می گیریم.
    طبق مطالب فوق راهبرد شبکه همکاری این شرکت تقریبا بسته می باشد و تحلیلی از داده های رقبا و ... انجام نمیدهند و تمرکز بیشتر بر روی مشتریان می باشد.
    فایل های پیوست شده

  12. تشکرها از این نوشته :


  13. #67
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 پست
    Accenture یکی از رهبران جهانی مشاوره مدیریت ، سرویس های تکنولوژی و برون سپاری سازمان ها می باشد که بیش از 246.000 نفر کارمند و دفاتر و فعالیت هایی در 53 کشور جهان و درآمدی بالغ بر 25.5 میلیارد دلار در سال 2011 را در اختیار دارد.
    استراتژی "کسب و کار های پر بازده " ما استفاده از تخصص مان در ارائه مشاوره ، فناوری و برون سپاری جهت کمک به مشتریان فعالیت در سطح بالاتر می باشد تا بتوانند ارزش های پایداری برای مشتریان ، سهامداران و ذینفعان خود ایجاد کنند.
    ما از صنایع ، دانش فرایند های کسب و کار ، تخصص های ارائه سرویس و درک خود از فناوری های در حال توسعه و روند های فناوری و کسب و کار جهت فرموله کردن و پیاده سازی راه حل هایی برای مشتریان مان استفاده می کنیم. استراتژی ما بر کمک به مشتریان مان جهت بهبود کارایی عملیاتی ، تحویل محصولات و سرویس ها به صورت موثرتر و رشد کسب و کار و بازارهای جدید متمرکز شده است.
    ما در سراسر جهان با یک برند مشترک و مدل کسب و کار واحد که طراحی شده تا ما را قادر به ارائه سرویس های سطح بالای یکسان و یکپارچه به مشتریان مان سازد عمل می کنیم. طراحی که بر اساس ترکیب تخصص صنعتی ، قابلیت های عملیاتی ، اتحاد ، منابع جهانی و فناوری ترسیم شده و به صورت رقابتی قیمت گذاری می شود ، سرویس های با ارزشی که به مشتریانمان کمک می کنند تا به شکل قابل اندازه گیری کارایی کسب و کار خود را بهبود بخشند.
    مدل عرضه ی جهانی ما این امکان را برایمان ایجاد می کند تا بتوانیم با استفاده از منابع جهانی حود یک قابلیت تحویل end-to end کامل جهت ارائه راه حل هایی باکیفیت و مقرون به صرفه به مشتریانمان داشته باشیم.
    در فیسکال 2011 ، ما به پیاده سازی استراتژی های خود در سه بعد ادامه دادیم: کسب و کار هسته (اصلی) خود ، که شامل اولویت های وسیعی از مشاوره های مدیریتی ، تکنولوژی و برون سپاری سرویس ها که ما به صورت سنتی فراهم می کنیم ،الزامات استراتژیک شامل تحلیل های استراتژیک ، بازاریای دیجیتال ، قابلیت جا به جایی و شبکه هوشمند همچنین حوزه های فناوری مانند پردازش ابری و در آخر توسعه از نظر جغرافیایی.
    استراتژی توسعه جغرافیایی ما بر بازارهای در حال ظهور و بازارهای بالغ با قابلیت رشد قابل توجه برای ما تمرکز دارد. اولویت بازارهای در حال ظهور برای ما کشورهای جنوب شرق آسیا ، برزیل،چین،هند،مکزیک ، خاورمیانه، روسیه، جنوب آقریقا ،کره جنوبی و ترکیه می باشند.
    استراتژی go-to-market:


    کسب و کار ما بر اساس پنج گروه عملیاتی شامل ارتباطات ، رسانه یا تکنولوژی ، سرویس های مالی ، سلامتی و سرویس های اجتماعی ، محصولات و منابع پایه ریزی شده است که مجموعا 19 گروه صنعتی که به مشتریان در صنایع اصلی در سراسر جهان سرویس می دهند را شامل می شود.
    تمرکز صنعتی ما درکی را از انقلاب صنعتی ، نگرانی های کسب و کار و فناوری های کاربردی به ما می دهد که مار را قادر می سازد که راه کار خلاقانه ای را به هر مشتری ارائه دهیم یا در صورت نیاز توانایی های استاندارد شده بیشتری را جهت افزایش مشتریان داشته باشیم. ما کسب و کار خود را با صنعت و مردمانمان را با جغرافیا مدیریت می کنیم.
    سه زیرساخت رشد ما – مشاوره مدیریتی ، فناوری و برون سپاری فرایند های کسب و کار – موتور های نوآری هستند که ما دانش مان را از طریق آن توسعه می دهیم ، قابلیت های و مهارت های در سطح جهانی می سازیم و مراکز عناصر کلیدی را ایجاد ، تصاحب و مدیریت می کنیم تا بتوانیم راه کار ها را برای مشتریانمان ایجاد کنیم.
    متخصصان این حوزه با افراد ما در گروه های عملیاتی همکار می کنند تا راهکار ها و و سرویس های یکپارچه ای را ایجاد و به مشتریانمان ارائه کنند. تیم های تعهد مشتریان – که معمولا شامل متخصصان صنعت ، متخصصان ظرفیت با دانش از بازار محلی می شوند – توانایی های مدل تحویل جهانی ما را برای ارائه سرویس های یا راهکار هایمان با قیمت رقابتی توسعه می دهند.
    فایل های پیوست شده

  14. تشکرها از این نوشته :


  15. #68
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    1
    تشکر شده 3 بار در 2 پست

    شرکت دیسکاوری

    شرکت دیسکاوری
    شرکت سهامی دیسکاوری 50 درصد متعلق به Ascent Media Group و 50 درصد شرکت Discovery Communications (DCI) است.Ascent Media یکی از پیشگامان مدیریت خلاق، مدیریت رسانه و خدمات شبکه به رسانه ها و صنایع سرگرمی است.
    شرکت Ascent Media Group به تولید و توزیع فیلم ها و برنامه های تلویزیونی می پردازد و Discovery Communications به تولید و توزیع برنامه ها از طریق کانال های مختلف می پردازد.
    صنعت خدمات خلاق رسانه ای بسیار رقابتی است و بیشترین رقابت درلس آنجلس، کالیفرنیا هست که بزرگترین و رقابتی ترین بازار به ویژه برای تولیدات تلویزیونی و مدیریت حجم محتوای به شمار می آیند.
    مدیریت رسانه معتقد است گستره خدمات ارائه شده باعث افزایش شهرت، کیفیت، نوآوری و ایجا روابط بلند مدت با مشتریان است.
    راهبرد همکاری این شرکت با حفظ موقعیت رهبری در برنامه های سرگرمی تلویزونی در بازارهای بین المللی و ادامه رشد و بهبود اجرای عملیات بین المللی و کسب مجوز و فرصت های رشد دیجیتال با بهره گیری از پخش در دیگر پلت فرم های توزیع دربازار می باشد که همراه با بهبود عملکرد عملیاتی با تقویت همکاری های توسعه و تبلیغاتی بین شرکت های ایالات متهده و شبکه های بین المللی.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط آرزو صدری : 03-11-2017 در ساعت 23:07

  16. تشکرها از این نوشته :


  17. #69
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    11
    تشکر
    25
    تشکر شده 12 بار در 9 پست

    شرکت heineken

    شرکت HEINEKEN ، تولید کننده آبجو
    رتبه85 از 100 برند برتر 2017.
    ارزش های شرکت نشان می دهد که شرکت HEINEKEN سعی دارد خود را به عنوان یک شرکت تولید کننده پیشرو، یک شریک تجاری خوب، یک کارفرما با روحیه بالا کارآفرینی نشان دهد؛ که آن را در یک شعار انعکاس داده است. "ما Heineken هستیم."

    Heineken بیش از 190 کارخانه آبجو در بیش از 70 کشور دنیا را مدیریت می نماید و حدود 74.000 کارمند دارد؛ و کارخانجات خود را با عنوان "عملیات منطقه ای" به پنج سرزمین اصلی سازماندهی می کند. که شبکه همکاری و زنجیره تامین گسترده ای را تشکیل داده است. راهبرد این شرکت در ایجاد شبکه همکاری باز است. به نظر می رسد مدیریت منظم و صحیح ، جذب کارخانه ها و تربیت نیروهای متخصص و متعهد، تمرکز بر مشتری مداری و شفافیت همکاری با مشتریان و سهامداران ، تلاش بی وقفه در شناسایی درست نیازهای بازار و شبکه سازی از عمده علل موفقیت این شرکت در زمینه نوآوری می باشد.
    در سال 2016 نرخ نوآوری 10.6% درصد بوده است که 2.2 میلیارد درآمد را برای شرکت Heineken به ارمغان آورد.
    · تولید نوشیدنی ها بدون الکل / الکل کم
    · پیشرو بودن در نوآوری تولید آبجو از سیب
    · ابتکار در بسته بندی
    · ایجاد رضایت مندی در صنعت و تنوع محصول
    از جمله راهبردهای نوآورانه این شرکت در ارائه محصولات خود است.
    . با توجه به مطالعه این شرکت میتوان پی برد که این شرکت به نقش نیرو انسانی چه به عنوان مشتری/ همکار/ سهام دار به عنوان فرهنگ سازمانی در پیشبرد راهبردها بخوبی درک کرده است، و در همکاری و توزیع منابع و احترام به محیط زیست مناطق سعی در توسعه راهبردها و ارزش های سازمانی خود دارد.

    جایگاه راهبرد نوآوری در این شرکت با توجه به استفاده از فناوری های نو از کاشت/داشت/ برداشت تا رسیدن به محصول نهایی و رساندن به دست مصرف کننده. نوآوری، جز راهبردهای اصلی این شرکت قرار گرفته است، این شرکت بخوبی مسائل پیش رو خود و فرا منطقه ای را درک کرده و با ایجاد شبکه انجمن نوآوری، فضای باز شرکت را برای تعامل با مخاطب، توسعه محصولات و روبرو شدن با چالش های و استفاده از ایده های مختلف برای رسیدن به سود بالا را برای هر صاحب نظری فراهم کرده است. در واقع راهبرد نوآورانه این شرکت راهبرد مشارکت است. راهبردی که با صرف هزینه کمتر، و تولید محصولات جدید با کیفیت بالا در جهت رضایت و حفظ مشتریان استفاده می شود. راهبرد نوآورانه راهبرد باز و منعطف است.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط لیلا خطیبی : 03-11-2017 در ساعت 23:25 دلیل: اشتباه تایپی

  18. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما لیلا خطیبی برای ارسال این پست سودمند:

    هادی صفری (03-11-2017),محمد تقی حسینی (04-11-2017)

  19. #70
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    6
    تشکر
    4
    تشکر شده 10 بار در 5 پست

    راهبرد نوآوری در شرکت hpe

    جایگاه راهبرد نوآوری شرکت نسبت به راهبرد سبد نقاط تمرکز، راهبرد شبکه همکاری و راهبرد موقعیت رقابتی

    1. راهبرد سبد نقاط تمرکز HPE

    در این شرکت با تمرکز بر نوآوری های سریع الاانتقال ، تحقیق، توسعه و مهندسی(RD&E)، پرسنل، فرهنگ مشارکتی، نوآوری و تخصص در علم مواد دسترسی به فناوری های پیشرفته در آینده را امکان پذیر میکند. تمرکز و تعهد شرکت به تحقیق و توسعه منجر به نوآوریهایی میشود که به مزیت رقابتی به منظور روابط با مشتریان برجسته، محصولات هوشمندتر و فرآیندها و رشد مداوم منتهی میشود. اين شرکت از طریق تمرکز بر روی پرسنلش از محققان خود میخواهد که به ‌طور فعالانه فرصت‌های بزرگ بیشتری را ایجاد کنند. بدین منظور آنها با مشتریانی چون شرکت‌های IBM و مایکروسافت ملاقات می‌کنند تا نیازهای رو به گسترش آنها را در محصولات جدیدشان درک و حتی پیش‌بینی کنند.

    2. راهبرد شبکه همکاری HPE

    صحبت در مورد راهبرد شبکه همکاری HPE بسیار دشوار می باشد؛ از یک سو این شرکت در حال سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های خود از طریق خرید شرکت های رقیب است و از سوی دیگر قصد دارد تا با ارائه برخی از محصولات مختص به خود سرآمد و پیشرو در آن زمینه خاص باشد (از بیانیه چشم انداز شرکت: leading provider of hybrid IT(پیشرو در صنعت فناوری هیبریدی)) با این توضیحات بنظر می رسد راهبرد نوآوری باز شرکت HPE بر سایر راهبردها برتری دارد

    3. راهبرد موقعیت رقابتی HPE

    همانطور که اشاره رفت شرکت HPE، از نظر راهبرد موقعیت رقابتی در یک محصول خود بنام (Hybrid IT) راهبری را در پیش گرفته است. از سوی دیگر شرح داده شد که این شرکت از حدود دو سال پیش از شرکت مادر خود (HP) جدا شده است و حتی در این مدت تولید برخی از محصولات خود را متوقف کرده است و خط تولید آنها را به شرکت های دیگر واگذار نموده است؛ چنین بنظر می رسد این شرکت قصد دارد تمرکز خود را بر تولید برخی محصولات مشخص معطوف نماید در میان اما هنوز محصولاتی تولید نشده اند که نام HPE بعنوان رهبر و تولید کننده معتبر آن شناخته شده باشد.


    تصاویر پیوست شده
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط هادی صفری : 03-11-2017 در ساعت 23:25

  20. کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما هادی صفری برای ارسال این پست سودمند:



 

برچسب برای این موضوع

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Powered by: vBulletin Version 4.2.1
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

vBFarsi Language Pack Version 4.2
ساعت 03:31 بر حسب GMT +3.5 می باشد.