صفحه 2 از 9 اولیناولین 1234 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 از مجموع 83
Like Tree274Likes

موضوع: 100 برند برتر 2017 چه راهبردی برای نوآوری دارند؟؟؟

  1. #11
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    ارسال ها
    3
    تشکر
    1
    تشکر شده 4 بار در 2 پست
    با عرض سلام و خسته نباشید

    نسکافه
    نشانی تجاری برای نوعی قهوه آماده است که توسط شرکت معروف نستله تولید می گردد. نسکافه در طرحها و بسته بندی های متنوعی در بازار وجود است. واژه نسکافه ترکیبی است از دو واژه Nestlé و café . نسکافه که در واقع گل سرسبد محصولات شرکت نستله بود بعد از حدود ۷ الی ۸ سال تلاش توسط ماکس مورگنتالر، در یکم آوریل ۱۹۳۸ میلادی به بازار معرفی گردید.

    این شرکت با راهبرد تغذیه، سلامتی و تندرستی خود، در تلاش هستند از افرادی که می‌خواهند سبک زندگی سالم‌تری داشته‌باشند، حمایت کنند. توسعه و تحقیقات پیشرو صنعتی، محرک نوآوری هستند و از بهبود مستمر گستره محصولات غذایی و نوشیدنی این برند پشتیبانی می‌کنند.

    نقشه راهبردی نستله مانند قطب‌نمایی است که بخش‎های مختلف شرکت را هدایت می‌کند و موجب تطابق درونی اهداف آنها می‎شود. این نقشه، به آنها نشان می‌دهد که چگونه در گستره محصولات خود رشد کنند، از کدام مزایای رقابتی استفاده کنند و چه سازمان‌هایی را انتخاب کنند تا موثر و کارآمد باشند. این نقشه، چارچوبی است که آنها برای تعیین الویت‌ها و اجرای فعالیت‌ها از آن استفاده می‌کنند.

    با تشکر
    فایل های پیوست شده

  2. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما آیسان فدایی برای ارسال این پست سودمند:


  3. #12
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    ارسال ها
    107
    تشکر
    89
    تشکر شده 134 بار در 40 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد اسماعيل عارفخاني نمایش پست ها
    سلام به همه دوستان و استاد گرامي يه سوال داشتم...
    من زبان انگليسيم احتمالا به اندازه شما قدرتمند نيست و نياز هست سرچ ها انگليسي باشه حالا يه مشكل دارم.
    ميخاستم ببينم معادل انگليسي عبارات داخل سوالهايي كه استاد مطرح كردند رو درست نوشتم يا نه؟
    اگه كسي مسلطه راهنمايي كنه



    راهبرد سبد نقاط تمرکز سازمان Organization Basket points focus Strategy
    راهبرد موقعيت رقابتي سازمان Organization Competitive Position Strategy
    راهبرد شبکه همکاري سازمان Organization Co-operation Network Strategy

    درسته؟
    با سلام
    در کلاس خدمت همه بزرگواران عرض شد که این راهبرد سه ضلعی توسط اساتید درس توسعه داده شده است و با این عنوان نمیتوانید جستجویی انجام دهید. شما باید مفاهیم ذیل هر کدام را درک کرده باشید و متناسب با آن نسبت به جستجوی موارد خواسته شده اقدام کنید.

  4. کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما ghafarimoghadam برای ارسال این پست سودمند:


  5. #13
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    ارسال ها
    107
    تشکر
    89
    تشکر شده 134 بار در 40 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط آیسان فدایی نمایش پست ها
    با عرض سلام و خسته نباشید

    نسکافه
    نشانی تجاری برای نوعی قهوه آماده است که توسط شرکت معروف نستله تولید می گردد. نسکافه در طرحها و بسته بندی های متنوعی در بازار وجود است. واژه نسکافه ترکیبی است از دو واژه Nestlé و café . نسکافه که در واقع گل سرسبد محصولات شرکت نستله بود بعد از حدود ۷ الی ۸ سال تلاش توسط ماکس مورگنتالر، در یکم آوریل ۱۹۳۸ میلادی به بازار معرفی گردید.

    این شرکت با راهبرد تغذیه، سلامتی و تندرستی خود، در تلاش هستند از افرادی که می‌خواهند سبک زندگی سالم‌تری داشته‌باشند، حمایت کنند. توسعه و تحقیقات پیشرو صنعتی، محرک نوآوری هستند و از بهبود مستمر گستره محصولات غذایی و نوشیدنی این برند پشتیبانی می‌کنند.

    نقشه راهبردی نستله مانند قطب‌نمایی است که بخش‎های مختلف شرکت را هدایت می‌کند و موجب تطابق درونی اهداف آنها می‎شود. این نقشه، به آنها نشان می‌دهد که چگونه در گستره محصولات خود رشد کنند، از کدام مزایای رقابتی استفاده کنند و چه سازمان‌هایی را انتخاب کنند تا موثر و کارآمد باشند. این نقشه، چارچوبی است که آنها برای تعیین الویت‌ها و اجرای فعالیت‌ها از آن استفاده می‌کنند.

    با تشکر
    با سلام

    لطفا دقیقا به سوال مطرح شده پاسخ دهید، شما در خصوص خیلی موارد صحبت کرده اید تا اینکه دقیقا در خصوص موارد خواسته شده صحبت کنید. صرف تهیه مطالب فراوان و حتی مفید ولی نامرتبط با موارد خواسته شده، از امتیاز برخوردار نخواهد شد.

  6. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما ghafarimoghadam برای ارسال این پست سودمند:


  7. #14
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    ارسال ها
    107
    تشکر
    89
    تشکر شده 134 بار در 40 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط مجتبی کمالی نژاد نمایش پست ها
    سلام و ادب
    محمد گرامی
    با توجه به بررسی اجمالی که اینجانب انجام دادم، به نظر صحیح می رسد.
    با توجه به مرور به فرمول منظر سه گانه تدوین استراتژی نو آوری سازمان ها

    - درجه ی اول: corporate level strategy وجود خواهد داشت که تغییرات در جهت رشد درونی و برونی سازمان و استراتژی های اجرایی و ادغام لاین های مختلف بیزینس سازمان در یک جهت هم سو شده و قرار خواهند گرفت.
    - درجه ی دوم : استراتژی رقابت Competitive Strategکه در این استراتژی سازمان تصمیم میگیرد با در هر یک از جریان های "خط مشی تجاری" یا همان Line Of Business (LOB) و یا در هر کدام از "واحدهای تجاری استراتژیک" Strategic Business Unit (SBU) های خود رقابت کند.

    - درجه ی سوم : استراتژی تمرکز عملکردی Functional Strategy خواهد بود. با تاکید و تمرکز بر روی استراتژی های میان بر افقی برای سازمان که تمرکز بر روی این موضوع خواهندداشت که هرکدام از این نواحی عملیاتی چگونه میتواند منجر به این مسئله شوند که با استفاده ی کمینه از منابع سازمان بهینه ترین خروجی و تولید حاصل گردد.
    فایل world مربوط به این فرمولاسیون رو ضمیمه کرده ام.


    این مطلب در مصاحبه ای که با ووتر کوئیتزر و کریستوفر اسکورلینگ از ایده پردازان به نام در دنیای مدیریت نوآوری می باشند در لینک ذیل هم مشهود است.
    5 Key Points to Consider when Developing an Innovation Strategy | Innovation Management



    THREE ASPECTS OF STRATEGY FORMULATION

    The following three aspects or levels of strategy formulation, each with a different focus, need to be dealt with in the formulation phase of strategic management. The three sets of recommendations must be internally consistent and fit together in a mutually supportive manner that forms an integrated hierarchy of strategy, in the order given.

    Corporate Level Strategy: In this aspect of strategy, we are concerned with broad decisions about the total organization's scope and direction. Basically, we consider what changes should be made in our growth objective and strategy for achieving it, the lines of business we are in, and how these lines of business fit together. It is useful to think of three components of corporate level strategy: (a) growth or directional strategy (what should be our growth objective, ranging from retrenchment through stability to varying degrees of growth - and how do we accomplish this), (b) portfolio strategy (what should be our portfolio of lines of business, which implicitly requires reconsidering how much concentration or diversification we should have), and (c) parenting strategy (how we allocate resources and manage capabilities and activities across the portfolio -- where do we put special emphasis, and how much do we integrate our various lines of business).

    Competitive Strategy (often called Business Level Strategy): This involves deciding how the company will compete within each line of business (LOB) or strategic business unit (SBU).

    Functional Strategy: These more localized and shorter-horizon strategies deal with how each functional area and unit will carry out its functional activities to be effective and maximize resource productivity.
    با سلام

    مواردی که شما در اینجا مطرح کرده اید چه ارتباطی با سوال پرسیده شده دارد؟ لطفا به مطالب ارائه شده در کلاس مراجعه نمایید.

  8. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما ghafarimoghadam برای ارسال این پست سودمند:


  9. #15
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    ارسال ها
    107
    تشکر
    89
    تشکر شده 134 بار در 40 پست
    با سلام

    بزرگواران لطفا به سوال به دقت توجه کنید! خیلی واضح از شما خواسته شده است که صرفا در خصوص سه راهبرد مشخص در سازمان های تخصیصی به شما جستجو مطالعه و تحلیل کنید و نه ههییچچ چیز دیگر.

  10. تشکرها از این نوشته :


  11. #16
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    محل سکونت
    tehran
    ارسال ها
    8
    تشکر
    11
    تشکر شده 26 بار در 7 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط ghafarimoghadam نمایش پست ها
    با سلام

    بزرگواران لطفا به سوال به دقت توجه کنید! خیلی واضح از شما خواسته شده است که صرفا در خصوص سه راهبرد مشخص در سازمان های تخصیصی به شما جستجو مطالعه و تحلیل کنید و نه ههییچچ چیز دیگر.

    سلام خدمت استاد گرامی
    کلام شما کاملا متین هست و استاد سر کلاس تمام مطالب را توضیح داده است.
    جسارتا یک مشکلی که بنده و دوستان داریم این هست که چون باید مطالب تمرین را از سایتهای مرجع که تماما انگلیسی هستند استخراج کنیم ، لذا لازم است که معادل انگلیسی این اصطلاح هایی که در تمرین گفته شده را بدانیم تا در حل تمرین به مشکل برنخوریم. که متاسفانه در فایل های کلاس معادل انگلیسی این اصطلاح ها ( سبد نقاط تمرکز و....) وجود ندارد. به همین دلیل احتمال خطا و اشتباه از جانب ما بیشتر می شود که به بزرگواری خودتان ببخشید.
    با تشکر از شما

  12. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما فاضل آقائی ویشکی برای ارسال این پست سودمند:


  13. #17
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    15
    تشکر شده 7 بار در 4 پست
    راهبردهای نواورانه شرکت Amazon

    آمازون، بزرگترین شرکت خدمات الکترنیکی امریکا و غول پردازش ابری است که در سال 1994 توسط جف بزوس تاسیس شد. این شرکت که برای فروش کتابهای خود از طریق وب سایتش و متعاقبا نسخه های الکترونیکی کتابهای خود از طریق کتابخوانهای کیندل شهرت دارد، امپراطوری ارسال کالاها، خدمات به مشتریان و انبارهای خود را بنا نموده و در وب سایتهای خود همه چیز از لباس تا محتوای دیجیتال نظیر فیلم، موزیک و اپلیکیشن ارائه می دهد. خدمات وب آمازون به عنوان یکی از بازوهای این شرکت، تامین کننده مولتی میلیارد دلاری خدمات پردازش ابری برای مشتریان بسیاری از کسب و کارها از قبیل آژانسهای دولتی و دانشگاهها در سراسر جهان به شمار می رود. همچنین، به عنوان شرکتی که نه تنها قطعاتی از جمله Fire tablet تولید میکند بلکه به عنوان بازیگر اصلی مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی در سال 2017 بسیار خبرساز بوده است . آمازون برای تنوع بخشی در کسب و کار خود اولین کتابفروشی "Brick-and-Mortar" را در سیاتل افتتاح کرد و قصد دارد در سال 2017 این آمار را افزایش دهد. این نوع خاص از کتابفروشی های آمازون اساسا متفاوت از هزاران کتابفروشی قدیمی است و از زمان افتتاح و ورود خود به بازار، کتابفروشی های قدیمی را از هم فروپاشیده است: کتابفروشی های آمازون، بیشتر مانند نمایشگاه بوده و به ماشینهایی مجهز است که خریداران را قادر می سازد برای هریک از ایتمها نظرات کاربران آنلاین را مطالعه کنند.

    جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون در بخشی از مصاحبه خود در سال جاری تحت عنوان " سفر آمازون به اکنون و آینده" در خصوص قوانین حاکم بر شرکت آمازون و آنچه منجر به موفقیتهای بی وقفه این شرکت می شود می گوید:

    سوالی که خیلی از افراد دارند اینست که آمازون چه شرکتی است که طیف وسیعی از محصولات از جمله خدمات وب ارائه داده، زیرساخت پردازش ابری داشته و امور تحویل را انجام می دهد و چگونه همه این امور با هم امکان پذیر است؟ پاسخ این سوال، داشتن " رویکرد متمایز" در شرکت آمازون است. رویکردی که به مدت 22 سال اصلاح و بررسی شده است و فقط تعداد انگشت شماری قانون بر تمامی این فعالیتها حاکم هست و در صدر همه این قوانین " مشتری مداری و حساسیت نسبت به مشتری" است، به جای تمرکز بر رقبا، تمرکز بر مدل کسب و کار، تمرکز بر محصول و یا تمرکز بر تکنولوژی. در یک کسب و کار حوزه های مختلفی وجود دارد که میتوان بر آنها تمرکز نمود. دوستی دارم که رئیس شرکتی بسیار رقابتی است و در کسب و کار خود بسیار موفق است ، در کسب و کار او لازم است خیلی خوب از دیگران دنباله روی کرد، در عین حال که تحلیل رقبا انجام می شود لازمست برندگان را به خوبی تشخیص داد و به سریعترین شکل از آنها تقلید نمود. این استراتژی در برخی موارد خیلی مفید است که ریسک زیادی در کار نیست و فقط دنباله روی لازمست اگرچه این روش هم دارای نقاط قوت و ضعف خود می باشد. اما من، الگوی مشتری مداری را ترجیح می دهم. بنابراین این قانون یکی از قوانین بنیادین در کلیه گامهایی است که شرکت آمازون بر می دارد. دومین قانون اینست که ما علاقه مند و بهتر است بگویم مشتاق هستیم تا خلق کنیم و پیشتاز باشیم و این چیزی است که با مشتری مداری پیوند محکمی دارد، مشتری باید همیشه رضایت داشته باشد، حتی وقتی می دانیم مشتری راضی است هم باید تلاش کنیم تا عملکرد بهتری ارائه دهیم. حساس بودن به مشتری صرفا به معنی گوش کردن به حرف مشتری نیست بلکه به معنی خلق کردن به جای مشتری است. چون این وظیفه مشتری نیست که برای خود دست به خلق و ابداع بزند. از اینرو لازم است مبدع و پیشرو باشیم؛ و قانون سوم که شرکت آمازون تمام امور خود را بر آن بنا نهاده اینست که تفکر بلندمدت باید داشت. خیلی از افراد برای سود سه ماهه اخیر به من تبریک می گویند. این کار بزرگی نبوده است بلکه باید برای موفقیت بازه زمانی طولانی تری را در نظر گرفت. تنها در اینصورت است که طرز تفکر ما، انرژی و زمانی که صرف می کنیم تمایز ایجاد می کند و در طولانی مدت نیز به پیشرفتهای فراوان می توان دست یافت. برای من چیزی که از همه نگران کننده تر است اینست که مسیر خود و تمرکز و حساسیت نسبت به مشتری را از دست بدهیم و یا تفکر کوتاه مدت داشته باشیم و یا آنقدر درگیر شکست شویم که نتوانیم ابداع کنیم و پیشتاز باشیم. چرا که اگر اشتباه را نپذیریم نمی توانیم پیشتاز باشیم. برای ابداع باید دست به آزمایش و تجربه زد و اگر از ابتدا بدانیم که در انتها به نتیجه خواهیم رسید دیگر آزمایش و تجربه بی مفهوم است. بنابراین شکست و ابداع دو بخش جدایی ناپذیرند. همه اینها مجموعه قوانینی هستند که آمازون به کار می گیرد.

    لینکها:

    https://www.fastcompany.com/3067455/...ompany-of-2017
    https://www.youtube.com/watch?v=zfEp1qVf5yY
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط فروزان فتاحی : 31-10-2017 در ساعت 09:25

  14. کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما فروزان فتاحی برای ارسال این پست سودمند:


  15. #18
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    محل سکونت
    تهران
    ارسال ها
    7
    تشکر
    33
    تشکر شده 25 بار در 7 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط ghafarimoghadam نمایش پست ها
    با سلام

    مواردی که شما در اینجا مطرح کرده اید چه ارتباطی با سوال پرسیده شده دارد؟ لطفا به مطالب ارائه شده در کلاس مراجعه نمایید.

    با سلام و احترام فراوان
    استاد گرامی
    ضمن عرض تشکر از بذل توجه حضرتعالی،
    مستحضر باشید که مورد عنوان شده در ارتباط با جستجو در خصوص واژگان انگلیسی بود که توسط یکی از عزیزان مطرح گردید. بیشتر قصد این بود چنانچه در جستجو بمنظور تکمیل پژوهش استفاده از این واژگان نامناسب می باشد، استدعا داشتیم راهنمایی فرمائید تا زحمات پژوهش باطل نگردد که مورد عنوان شده مزید امتنان بود.
    // در کلاس خدمت همه بزرگواران عرض شد که این راهبرد سه ضلعی توسط اساتید درس توسعه داده شده است و با این عنوان نمیتوانید جستجویی انجام دهید.
    مجتبی کمالی نژاد
    kamalinejad_m@vu.iust.ac.ir

  16. تشکرها از این نوشته :


  17. #19
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    محل سکونت
    تهران
    ارسال ها
    7
    تشکر
    15
    تشکر شده 41 بار در 6 پست

    راهبردهای نوآوری شرکت سونی

    در اين تكليف سعی شده است تا راهبردهای نوآوری شرکت سونی موردبررسی قرار گیرد و راهبرد سبد نقاط تمرکز، راهبرد موقعیت رقابتی و راهبرد شبکه همکاری شرکت سونی مورد بررسي قرار گرفته است.


    راهبرد سبد نقاط تمرکز شرکت سونی:
    همان‌طور که در متن فايل پيوست مشاهده ميشود، سبد "گوشی‌های هوشمند و تبلت" و "سرگرمي و کنسول‌های بازي" در منطقه طلایی قرارگرفته است و سبد "سیستم‌های صوتي" و "دوربین" در ناحیه نقره‌ای قرار دارند. به نظر می‌رسد شرکت سونی در سبد "تلویزیون و کامپیوتر" نتوانسته است در موقعیت مناسبی قرار گیرد.


    راهبرد موقعیت رقابتی شرکت سونی:
    در بخش سرگرمي و کنسول‌های بازي راهبرد راهبري در اين شركت وجود دارد. در سوي مقابل با توجه به وجود شرکت‌های قدرتمندي مانند اپل و سامسونگ در زمينه موبايل و تبلت اين شركت راهبرد دنباله‌روی را در پيش گرفته است.

    راهبرد شبکه همکاری شرکت سونی:
    شركت سوني به همراه 28 شركت در داخل كشور ژاپن و همین‌طور 75 شركت خارجي شبكه همكاري گسترده‌ای را تشكيل داده‌اند بيشترين همكاري اين شرکت‌ها در زمینه‌های فیلم‌سازی می‌باشد. سیستم‌های پخش خانگي، سازندگان بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌های بازي، آموزشگاه‌ها و همین‌طور سازندگان قطعات سخت‌افزاری در اين ليست ديده می‌شوند.
    راهبرد بسته در زمینه فیلم‌سازی و همین‌طور پخش خانگی و سازندگان بازی‌های رایانه‌ای و کنسول‌های بازی شرکت سونی، راهبرد مناسبی می‌باشد. راهبرد باز در فنّاوری‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند و تبلت همین‌طور دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری پیشنهاد می‌شود.

    با تشكر و تقديم احترام،
    مهرداد عليخاني
    تصاویر پیوست شده
    فایل های پیوست شده

  18. کاربران : 11 تشکر کرده اند از شما مهرداد عليخاني برای ارسال این پست سودمند:


  19. #20
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    6
    تشکر
    3
    تشکر شده 10 بار در 6 پست
    مسترکارت،: (MasterCard) شرکت خدمات مالی آمریکایی و چندملیتی است، که مقر اصلی آن در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. شیوه کسب درآمد مسترکارت در سراسر جهان، به اینصورت است، که از طریق پردازش پرداخت‌های بین بانکی بازرگانان و همچنین از راه صدور کارت‌های اعتباری به بانکها یا اتحادیه‌های اعتباری که از خریداران یا استفاده کنندگان از نام تجاری "مسترکارت" برای خرید انواع کالا یا خدمات؛ بصورت دبیت کارت یا کردیت کارت استفاده می‌کنند، درآمد کسب می‌نماید.
    مسترکارت از سال ۲۰۰۶ به یک شرکت عمومی چندملیتی تبدیل شد. قبل از ارائه عمومی آن در سراسر جهان، مسترکارت بصورت یک شرکت تعاونی فعالیت می‌کرد، که متعلق به ۲۵،۰۰۰+ موسسه مالی بود، که برند مسترکارت، بر روی کارت‌های اعتباری این موسسات درج می‌گردید.
    شرکت مسترکارت، در ابتدا به نام مسترشارژ شناخته می‌شد، که چندین بانک کالیفرنیا این کارت را برای مشتریان خود، ارائه می‌کردند.
    1) راهبرد سبد نقاط تمرکز مسترکارت
    1. محصول را بر مبنای نیاز مصرف کننده طراحی و توسعه می دهد.
    2. بازاریابی کلی و متعهد بودن به کلیه تعهدات
    3. ارائه کارت های امن
    4. درخواست به کاربران سابق بابت کارت بدهی
    5. هیچ مشتری را با دست خالی ترک نکند.
    2) راهبرد موقعیت رقابتی مسترکارت
    استراتژی مسترکارت در موقعیت رقابتی ، پشت سر گذاشتن شرکت ویزا و سایر شرکت های رقیب با هدف پیروز شدن است.
    رویکرد مسترکارت بوسیله ساختن معاملات بانکی با کارت های امن تر می تواند به آنها مزیت رقابتی دهد.
    Mastercard، دومین شبکه بزرگ کارت در ایالات متحده، رشد چشمگیری در حجم، کارت ها و معاملات را دارد.
    اما همان طور که کارت اعتباری ایالات متحده به طور فزاینده ای رقابتی می شود، شرکت به دنبال راه هایی برای اعطای تخفیف های قابل توجه و بالابردن انگیزه های مشتریان و سودآوری است.

    3) راهبرد شبکه همکاری مسترکارت
    با توجه به توضیحات داده شده در متن و فعالیت مسترکارت در بیش از 210 کشور و تاریخچه همکاری مستر کارت با بانک ها ، موسسات و همینطور شرکت های کامپیوتری سخت افزاری و نرم افزاری و کار کردن در کشورهای مختلف و همکاری با دولت ها می توان نتیجه گرفت که راهبرد مسترکارت در شبکه همکاری ،راهبردی باز می باشد و در طول زمان های مختلف این رویه ادامه دارد و یکی از دلایل موفقیت مسترکارت و رشد توسعه شرکت در این سالها و ارتقا در رتبه بندی ها ، همین راهبرد باز و تعامل با شرکا و همکاران و ذینفعان و مشتریان می باشد.
    فایل های پیوست شده

  20. کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما جوادمرادی برای ارسال این پست سودمند:



 

برچسب برای این موضوع

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Powered by: vBulletin Version 4.2.1
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

vBFarsi Language Pack Version 4.2
ساعت 10:16 بر حسب GMT +3.5 می باشد.