صفحه 1 از 9 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 از مجموع 90
Like Tree195Likes

موضوع: بحث و نظر پیرامون راهبرد و فرآیند نوآوری شرکت‌های نوآور

  1. #1
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    ارسال ها
    107
    تشکر
    89
    تشکر شده 134 بار در 40 پست

    Question بحث و نظر پیرامون راهبرد و فرآیند نوآوری شرکت‌های نوآور

    موسسه تامسون رویترز هر ساله نسبت به ارائه فهرست 100 شرکت نوآور برتر اقدام می‌نماید. هر دانشجو می‌بایست مطابق با جدول پیوست و کد ردیفی که نامش در آن قرار دارد، شرکت متناظر در رده‌بندی 100 شرکت نوآور برتر سال 2016 را انتخاب نموده و موارد ذیل را احصاء نماید:

    1) معرفی شرکت

    2) تشریح راهبرد نوآوری شرکت

    3) جایگاه راهبرد نوآوری شرکت نسبت به راهبرد سبد نقاط تمرکز، راهبرد شبکه همکاری و راهبرد موقعیت رقابتی

    4) تشریح فرآیند نوآوری شرکت


    نکته: پاسخ های می بایست در فایل ورد تهیه شود و به پست پاسخ ضمیمه گردد. ضمن اینکه باید خلاصه ای از پاسخ در پست پاسخ درج گردد.
    نکته:ذکر مرجع الزامی است.
    نکته: کپی برداری از تمرین سایرین و ارائه پاسخ پس از موعد تحویل کسر نمره به همراه دارد.
    نکته: موعد تحویل تمرین 18 فروردین می باشد.
    فایل های پیوست شده

  2. کاربران : 10 تشکر کرده اند از شما ghafarimoghadam برای ارسال این پست سودمند:


  3. #2
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    147
    تشکر شده 35 بار در 4 پست

    نواوری در شرکت اریکسون

    اریکسون، شركت پيشرو و مشهوری در صنعت ارتباطات مخابراتي از سال ۱۸۷۶ بوده است. این شرکت ارائه‌دهنده عمده تجهیزات مخابراتی و خدمات مرتبط با اپراتورهای شبکه تلفن همراه و ثابت در سراسر جهان است. این شركت یکی از اولین شرکت‌هايي بود كه فعاليت کسب‌وکار خود را در خارج از کشور [ايالات متحده] گسترش داد. حتی در اولین گام‌هاي ورود به بازارهاي جهاني، لارس مگنوس اریکسون، تصمیم به بازگشايي یک مرکز تولیدي در روسیه گرفت. فن‌آوری طلايه‌دار اریکسون است، و امروزه هم‌چنان آن را با هدف جلودار بودن گسترش مي‌دهد و با اين هدف نوآوری مي‌كند تا خدمات مخابراتی مقرون به صرفه در دسترس همه افراد قرار گيرد. در عین حالیکه نوآوری مهم‌ترین جايگاه را براي اریکسون دارد و یک محرك قوي برای این شرکت محسوب مي‌شود، این شرکت راهبرد نوآوری بازارمحور را با تمرکز بر بهبود فن‌آوري قابل‌دسترس اتخاذ كرد تا با سفارشی‌سازی منطقه‌اي و سازگاري با تحقق نیازها، خواسته‌ها و انتظارات ويژه مصرف‌کننده حركت كند.
    فایل های پیوست شده

  4. کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما معصومه الله بخش برای ارسال این پست سودمند:


  5. #3
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    11
    تشکر شده 40 بار در 4 پست

    معرفی شرکت نوآور فوجی فیلم – رتبه 33 در بین 100 شرکت نوآور برتر2016

    Fujifilmکه بزرگترین شرکت مرتبط با عکاسی و فیلم برداری دنیا است، یکی از اولین نوآوران بازار دوربین های دیجیتال کامپکت بود و از این شرکت معمولاً به عنوان سازنده اولین دوربین دیجیتال یعنی DS-1P در سال 1988 یاد می شود. در سال 1999 Fujifilmحسگر های Super CCD را معرفی کرد که به خاطر معماری پیکل نوآورانه اش وعده وضوح وحساسیت تصویر بهتری را می داد و علاوه براین امکانات پردازش تصویر خاصی داشت.
    شرکت فوجی‌ فیلم
    می‌گوید که تنها شرکتی به شمار می‌رود که ۱۰۰درصد محصولاتی که تولید می‌کند توسط خودش ساخته می‌شوند. حتی مواد خام محصولاتش راهم خودش تهیه می‌کند. این شرکت لنز دوربین‌های خودش را هم در ژاپن،فیلیپین و چین می‌سازد. شرکت فوجی‌ فیلم از سال ۱۹۴۰ تا این لحظه لنز دوربین تولید می‌کند که از آن‌ها در تکنولوژی‌های مختلف استفاده می‌‌شود.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط مهدی رضازاده : 28-03-2017 در ساعت 09:27

  6. کاربران : 10 تشکر کرده اند از شما مهدی رضازاده برای ارسال این پست سودمند:


  7. #4
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    11
    تشکر شده 46 بار در 5 پست

    کمپانی Apple ، نهمین شرکت در رده بندی 100 شرکت نوآور برتر سال 2016

    نوآوری پدیده ای دور از ذهن و مرموز نیست. تفکر اکثر مردم چنین است که نوآوری صرفاً در شرکت هایی که اهداف بازرگانی و تجاری را دنبال می کنند، محقق می شود در حالی که اینگونه نیست.
    شرکت اپل برای شرکت هایی که خواهان کسب نوآوری هستند، به عنوان تجربه ای بسیار موفق عمل می کند. این شرکت با تمرکز بر محصولاتی که کاربران آن به شیوه ای بسیار رقابتی آن را دنبال کرده و در بهبود ارائه خدماتش بسیار حساس هستند، گوی سبقت را ربوده است. شهرت جهانی شرکت اپل در امر نوآوری، باعث شده است تا، این شرکت از موفق ترین شرکت هایی که تاکنون شناخته شده، به شمار آید.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط مریم آقاامینی : 30-03-2017 در ساعت 17:10

  8. کاربران : 10 تشکر کرده اند از شما مریم آقاامینی برای ارسال این پست سودمند:


  9. #5
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 5 پست

    راهبرد شرکت گوگل

    گوگل پیشتاز یک فناوری جهانی است که به بهبود راههای دستیابی مردم به اطلاعات منجر می شود. گوگل بزرگترین فهرست وب سایت‌های جهان و محتوای آنها را با سرعت و دقت دراختیار کاربران در هر جا قرار می‌دهد. گوگل به توسعه موتور جستجوی ایده‌آل و کامل تاکید و تمرکز دارد. در تلقی بنیانگذاران شرکت، موتور جستجوی کامل عبارت است از موتوری که: آنچه موردنظر شماست را درک می کند و آنچه را خواسته‌اید بدرستی دراختیار شما قرار می دهد.
    فایل های پیوست شده

  10. کاربران : 6 تشکر کرده اند از شما مرضیه سادات صدری برای ارسال این پست سودمند:


  11. #6
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 48 بار در 4 پست


    رتبه ی 19 دربین 100 کشوربرتردرسال 2016

    شرکت canon
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط فرشته فلکیان : 28-03-2017 در ساعت 13:06

  12. کاربران : 9 تشکر کرده اند از شما فرشته فلکیان برای ارسال این پست سودمند:


  13. #7
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    1
    تشکر شده 43 بار در 4 پست

    بحث و نظر پیرامون راهبرد و فرآیند نوآوری شرکت‌های نوآورkomatsu

    هسته مركزي شركت كوماتسو در سال ۱۸۹۴ با آغاز فعاليت شركت معدني Takanchi تشكيل گرديد و شكل گيري اساسي و گسترش آن در سال ۱۹۱۷ درخلال جنگ جهاني دوم اتفاق افتاد و در همان زمان واحد توليدات آهني و تجهيزات معدني و ابزارآلات توسعه يافت، متعاقباً با تداوم اين روند در سال ۱۹۲۱ نام كوماتسو به صورت رسمي جهت اين شركت انتخاب شد و در همان سال زمينه فعاليت توليدات آهني از تجهيزات و ماشينهاي راهسازي معدني كاملاً جدا شد.شركت كوماتسو يكي از بزرگترين توليد كنندگان تجهيزات معدني و راهسازي در جهان مي باشد كه بيش از۷۰% درآمد آن حاصل از فروش تجهيزات معدني و راهسازي شامل بلدوزر، دامپتراك، بيل مكانيكي، سنگ شكن، گريدر، جرثقيل، دستگاههاي حفارتونل و لودر چرخ لاستيكي و زنجيري است، كوماتسو همچنين بخش بزرگي را به توليد تجهيزات الكترونيكي اختصاص داده است.

    در اين تجارت كه ۷% درآمد كل كوماتسو را شامل مي شود مي توان به توليد حيطه وسيعي از محصولات ديگر از قبيل پرسهاي فرج، ماشينهاي توليد ورق ، ماشين ابزارها، ليفتراك ها، و دستگاههاي مرتبط با نظاميان وتجهيزات دفاعي و واحدهاي بازيافت و سازه هاي دفتري پيش ساخته و حتي تجهيزات نيروگاهي خارجي اشاره كرد.
    اگر چه بيشتر واحدهاي توليدي كوماتسو در ژاپن واقع اند وليكن اين شركت داراي واحدهاي توليدي و خدماتي و فروش در كشورهاي ديگر نيز مي باشد كه اعم آنها در ايالات متحده آمريكا ،كانادا ، مكزيك، برزيل، انگلستان، ايتاليا، آلمان ،اندونزي، چين،تايلند، هند و تايوان واقع مي باشند.
    كوماتسو داراي شركتهاي اقماري( Joint –Venture ) مي باشد كه شركاء تجاري خارجي و داخلي در اقصي نقاط دنيا دارد كه از آن جمله مي توان به Cummins Inc در ايالات متحده آمريكا و Bangkok motor works co. تايلند و Larsen & Toubro هند و Ushio Inc اشاره كرد .
    فایل های پیوست شده

  14. کاربران : 8 تشکر کرده اند از شما سوزان اكرمی برای ارسال این پست سودمند:


  15. #8
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    3
    تشکر شده 40 بار در 4 پست
    سی و دومین شرکت نوآور برتر سال 2016 : فرانهوفر Fraunhofer
    شرکت فرانهوفر(Fraunhofer)
    نام مؤسسه از نام يك محقق، مخترع و كارآفرين مونيخي كه در قرن 19 در حوزه‌هاي فيزيك و نجوم فعاليت مي‌كرده و داراي اختراعاتي از جمله لنز دوربين‌ها و تلسكوپ‌ بوده، گرفته شده است.
    فرانهوفر يك مؤسسه پژوهش و فناوري است كه داراي يك دفتر مركزي، 66 مؤسسه و 10 شعبه خارجي (در اروپا، آمريكا، آسيا و ...) است. اين مؤسسه يك RTO بزرگ است که در آن حدود 24000 نفر نيروي انساني مشغول به كار و سالانه داري بودجه‌اي قريب 2 ميليارد يورو (€ b7/1 در سال 2014) است، منابع در آمدي اين مؤسسه بزرگ و مشهور كه در حوزه پژوهش‌هاي كاربردي و توسعه‌اي در آلمان و برخي مناطق ديگر جهان (داراي67 مؤسسه و شركت در داخل آلمان و 7 مركز در ايالات متحده، 3 مركز در آسيا و امریکای لاتین) فعالیت می کنند که هر کدام بر رشته های مختلف علوم کاربردی متمرکز هستند. این انجمن از سه منبع دولت مركزي (معادل 30%) دولت‌هاي محلي با سفارش كار و پروژه‌هاي تحقيقاتي و فناورانه (معادل 30%) و دريافت سفارش كار و پروژه‌ از بخش خصوصي و صنعتي، خدمات و كشاورزي آلمان (معادل 30%) و منابع خارجي با تأکید بر اتحاديه اروپا (7تا 10درصد) تأمين مي‌شود.
    شعار فرانهوفر آن است كه: "ما جايي وارد مي‌شويم كه ديگران دست‌هايشان را بالا برده‌اند"
    اين مؤسسه در رنكينگ مؤسسه تحقيقات و فناوري اروپا در سال 2014 داراي رتبه اول بوده است.
    فرانهوفر بزرگترين و مهم‌ترين مؤسسه پژوهش و فناوري در اروپا و يكي از برترینها در جهان است.
    فرانهوفر يك مؤسسه غيرانتفاعي است كه از آن در اسناد رسمی بعنوان يك انجمن غیرانتفاعی
    (non profit association) ياد مي‌شود . انجمن‌ها معمولاً نهاد‌هايي هستند كه داراي حالت خود‌جوشي، مشاركت محوري، فعالیت های داوطلبانه و دمكراسي (حق انتخاب و مشاركت در اداره سازمان) و در آن قابل توجه است.
    زمینه فعالیت شرکت
    شرکت فرانهوفر در زمینه های بسیار گسترده ای فعالیت میکند اما میتوان گفت تمرکز اصلی فعالیتها بر این زمینه هاست: نیازمندیهای افراد و جوامع در زمینه سلامت ،تغذیه، امنیت، اطلاعات و ارتباطات ، حمل و نقل ، انرژی و محیط زیست.
    فایل های پیوست شده

  16. کاربران : 8 تشکر کرده اند از شما مریم حدادی برای ارسال این پست سودمند:


  17. #9
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 5 پست
    در این مقاله تلاش شده است تا پدیده ى جمع سپاری در فضای سایبر مورد واکاوی قرار بگیرد و بر
    ظرفیت های این پدیده در مدیریت دانش حل مسائل نیز در عرصه نواوری و کارآفرینی پرتو اَفشانی
    شو د. نتایج این مقاله می تو اَند برای سیاست گذاران فضای سایبر سودمند باشد و آنان را در تجارب
    کشورهای پیشرو در این زمینه شریک کند
    فایل های پیوست شده

  18. کاربران : 4 تشکر کرده اند از شما مرضیه سادات صدری برای ارسال این پست سودمند:


  19. #10
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    24
    تشکر شده 37 بار در 5 پست

    تمرین دوم

    زارا، (به اسپانیایی: Zara) یک برند اسپانیایی پوشاک و زیورآلات است و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا آغاز کرد.
    زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایندیتکس محسوب می‌شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز می‌باشد.
    این شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا تأسیس شده است. گردش مالی این شرکت در سال 2011، 13.8بیلیون یورو (18بیلیون دلار) با سود بسیار بالایی بود. این برند 110هزار کارمند دارد.
    موفقیت این مجموعه و مدل کسب وکاری منحصربه فرد آن بر مبنای نوآوری و انعطاف پذیری است. فلسفه شرکت کسب بازارهای جدید در حوزه محصولات پوشاک فشن با بیشترین سرعت ممکن است.
    فایل های پیوست شده

  20. کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما خورشید خواجه برای ارسال این پست سودمند:



 

برچسب برای این موضوع

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Powered by: vBulletin Version 4.2.1
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

vBFarsi Language Pack Version 4.2
ساعت 11:19 بر حسب GMT +3.5 می باشد.