نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2
  1. #1
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    8
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    استراتژی شرکت اینتل

    موضوع تدوین و پیاده سازی استراتژی رقابتی معمولا از جنبه شرکت های بزرگ ، معتبر و اغلب چند شعبه ای مد نظر قرار می گیرد. به هر حال، دسترسی به مزایای رقابتی پایدار برای بقای کسب و کارهای راه اندازی شده کوچکتر مهم می باشد. اگرچه تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است که چگونه شرکت های تازه تاسیس ارزشی را برای بخش های خود ایجاد می کنند و چگونه آن ها می توانند به مقوله تولید بپردازند، تلاش های کمی در زمینه کاربرد ایده های راهبردی شرکت های بزرگ قدیمی برای راه اندازی کسب و کار، انجام شده است . با توجه به اینکه کمپانی اینتل در رده 14 در بین 100 برند برتر در سال 2017 قرار گرفته است ، در این گزارش تلاش براین است که راهبرد های شرکت مذکور مورد برسی قرارگیرد و بر در همین راستا ابتدا سعی براین است که مفاهیم کلی در رابطه با برند( تعاریف تشریح اجزاء ، نحوه ارزش گذاری برند ، رابطه برند و نوآوری ) ، روش شناسی ( برنامه کاربردی برای ارزیابی نام تجاری ) معیارهای ورود به بهترین برندهای جهانی سه اصل کلیدی برای همه ارزیابی ها - محاسبه نقاط قوت 10 برند برتر براساس ابعاد داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گیرد و سپس استراتژی کمپانی اینتل ، همچنین معرفی نسل هشتم پردازنده های اینتل و بررسی شیوه کسب و کار این کمپانی و رشد چشمگیر مالی شرکت و توضیحاتی در مورد رکورد اینتل یعنی 100میلیون ترانزیستور در یک میلی متر و در نهایت مقاله آقای اندروگرو بنیانگذار کمپانی اینتل ارائه گردد.

  2. #2
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    ارسال ها
    8
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    راهبرد شرکت اینتل در سال 2017 (100 برند برتر سال 2017)

    موضوع تدوین و پیاده سازی استراتژی رقابتی معمولا از جنبه شرکت های بزرگ ، معتبر و اغلب چند شعبه ای مد نظر قرار می گیرد. به هر حال، دسترسی به مزایای رقابتی پایدار برای بقای کسب و کارهای راه اندازی شده کوچکتر مهم می باشد. اگرچه تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است که چگونه شرکت های تازه تاسیس ارزشی را برای بخش های خود ایجاد می کنند و چگونه آن ها می توانند به مقوله تولید بپردازند، تلاش های کمی در زمینه کاربرد ایده های راهبردی شرکت های بزرگ قدیمی برای راه اندازی کسب و کار، انجام شده است . با توجه به اینکه کمپانی اینتل در رده 14 در بین 100 برند برتر در سال 2017 قرار گرفته است ، در این گزارش تلاش براین است که راهبرد های شرکت مذکور مورد برسی قرارگیرد و بر در همین راستا ابتدا سعی براین است که مفاهیم کلی در رابطه با برند( تعاریف تشریح اجزاء ، نحوه ارزش گذاری برند ، رابطه برند و نوآوری ) ، روش شناسی ( برنامه کاربردی برای ارزیابی نام تجاری ) معیارهای ورود به بهترین برندهای جهانی سه اصل کلیدی برای همه ارزیابی ها - محاسبه نقاط قوت 10 برند برتر براساس ابعاد داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گیرد و سپس استراتژی کمپانی اینتل ، همچنین معرفی نسل هشتم پردازنده های اینتل و بررسی شیوه کسب و کار این کمپانی و رشد چشمگیر مالی شرکت و توضیحاتی در مورد رکورد اینتل یعنی 100میلیون ترانزیستور در یک میلی متر و در نهایت مقاله آقای اندروگرو بنیانگذار کمپانی اینتل ارائه گردد.
    فایل های پیوست شده


 

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Powered by: vBulletin Version 4.2.1
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

vBFarsi Language Pack Version 4.2
ساعت 11:21 بر حسب GMT +3.5 می باشد.