صفحه 2 از 10 اولیناولین 1234 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 از مجموع 100
Like Tree396Likes

موضوع: بحث و نظر پیرامون کاربردهای نوآوری باز در حوزهای گوناگون

  1. #11
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    7
    تشکر
    19
    تشکر شده 42 بار در 7 پست
    استفاده از نوآوری باز در حوزه سلامت

  2. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما فایزه نیکنام برای ارسال این پست سودمند:


  3. #12
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    7
    تشکر
    19
    تشکر شده 42 بار در 7 پست
    استفاده از نوآوری باز در حوزه سلامت
    فایل های پیوست شده

  4. کاربران : 14 تشکر کرده اند از شما فایزه نیکنام برای ارسال این پست سودمند:


  5. #13
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    10
    تشکر
    122
    تشکر شده 86 بار در 10 پست
    کاربرد نوآوری باز در حوزه فرهنگ و اجتماع
    شرکت های ngo
    در دنیای امروز دستیابی به پیشرفت مستلزم بهره مندی از عقلانیت، مشارکت عمومی و ترویج روحیه کار گروهی است. در واقع، تمام کشورهای توسعه‌یافته رمز موفقیت خود را مشارکت مناسب شهروندان در اداره جامعه و حضور آنان در فعالیت های داوطلبانه و عمومی می‌دانند. که این امر باعث ارتقاء سطح زندگی اجتماعی میشود. در این شرکت ها انجام اقدامات حمایتی به اشکال مختلف و ارائه خدمات به فرد فرد جامعه می‌باشد. این امر با اهداف بشر دوستانه اتفاق می افتد و شرکت های مردم نهاد در شمار نهادهای فرهنگی، اجتماعی به سوی حمایت از اقشار، در یک جامعه قرار میگیرند. که به شکلهای مختلفی به توجه به حوزه فعالیتی که دارند وجود دارد مانند سوپر مارکت اجتماعی .Community Shop. در این سازمانها خط ‏مشی برای جذب ایده‏های نوآورانه، توسعه راه های جدید براي مهار و غلبه بر چالش های اجتماعي است که به ‏صورت مدل نوآوری باز میباشد.
    1-فرآیند نوآوری شرکت:
    اکتساب ایده
    ارزیابی ایده ها
    انتخاب ایده
    اقدامات حمایتی
    2-نقش‌های مورد نیاز شرکت جهت پیاده‌سازی این فرآیند:
    1- در اینگونه سازمانها، رهبران بايد براي تمام كاركنان اعم از رسمي و داوطلب فرصت استقلال، قدرت و موقعيت بيشتري فراهم نمايند و با استفاده از سبك رهبري تحولگرا و مشارکتی، موجبات حمايت همه ذينفعان را فراهم نمايند. براين اساس مشاركت در تصميم گيري، تفويض اختيار به افراد خلاق، رهبري تيمي و گردشي بودن مديريتها از جمله مولفه هايي ميباشند كه در جذب، به كارگيري و حفظ و نگهداري كاركنان در بهبود خلاقيت ، نوآوري و كارآفريني این سازمانها موثر ميباشد
    2-برنامه ریزی و آموزش و توانمندسازی افراد: برنامه ریزی در راستای آموزش ، توانمد سازی و حمایت از مردم، تقویت توان علمی و عملیاتی مدیران و کارشناسان جهت بهبود مدیریت، برگزاری دوره های آموزشی، همایش ها و نشست های تخصصی و نمایشگاههای مربوطه و حمایت از طرح ها و پروژه ها، از جمله فعالیت های این بخش جهت اعمال فرآیند نوآوری میباشد.
    3-واحد تحقیق و توسعه: این واحد با تحقیق و تو سعه ای که انجام میدهد پایش مشارکت سازمانها و مردم را انجام داده و اگر فناوري یا نوآوری در خارج از سازمان قابل دستیابي باشد که جهت بهبود و کارایی اجتماع و فرهنگ به کار آید ، از آن استفاده مي کنند. که دارای زیر مجموعه های زیر میباشد:
    دفتر مدیریت دانش
    Knowledge management: به منظور کسب ایده ها و دانش افرادیکه مشارکت می نمایند سازمان نیازمند مديريت كردن دانش و ایده ها میباشد، بدین منظور با بکارگیری فناوری اطلاعات جهت کمک به ایجاد، جمع آوری، مرتب کردن، ذخیره سازی و به اشتراک گذاشتن دانش و ایده ها و طرح هایی که در داخل و خارج سازمان می باشد با استفاده از ابزارهاي پشتيباني تصميم گيري، تصميم گيري را بهبود و ارتقاء ميدهد. همچنین ایجاد سامانه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی در سطح کشور.
    اتاق فکر:
    اتاق های فکر جهت تقویت و هدایت پژوهش ایجاد شده که جهت سیاست گذاری، تصمیم گیری و ایده پردازی میباشد. نیاز سنجی اجتماعی انجام میشود، نمونه ها معرفی میشود و افزایش کارایی را به همراه دارد.
    4-واحد شبکه و نرم افزار: مدیریت سیستم مکانیزه، وب سایت شرکت و نظارت و ارزیابی بر دریافت اخبار و اطلاعات و انتشار آنها از جمله فعالیت های این بخش جهت اعمال فرآیند نوآوری میباشد.
    5-هیات مدیره: هیات مدیره علاوه بر فعالیتهای تعریف شده سازمانی جهت پیاده سازی فرآیند نواوری باز کاراهای ذیل را انجام میدهد:تعیین خط مشی کلی، تصویب روزنامه ها و شبکه های اجتماعی و وب سایتها جهت درج آگهی ها و دعوتنامه و فراخوان ها جهت مشارکت سایرین و افراد و ارگانهای خارج از شرکت.
    3-منابع و زیرساخت‌های مورد نیاز شرکت:
    1-ساختار سازماني، 2-سيستم ارزيابي عملكرد، 3-سيستم انگيزشي، 4-سيستم آموزشي

    4-گستردگی شبکه، نحوه شبکه‌سازی و نحوه مدیریت شبکه شرکت:
    گستردگی شبکه: شامل مذاکره با دولت، سازمانهای غیردولتی، انجمنهای علمی، نهادهای کمک کننده، آژانسهای ملل متحد، سیاستگذاران ، مردم، ارتباط با نهادها و شركتهاي خصوصي و همکاری با سازمان های بین المللی در ایجاد و توزیع نوآوری و دانش در مورد موضوعات توسعه مختلف میباشد.
    نحوه شبکه‌سازی: اهداف شبکه سازمانهای مردم نهاد در زمینه ایجاد هماهنگی بین سازمانهای عضو شبکه و بر آموزش و توانمندسازی ، استانداردسازی فعالیت اعضا ، تبادل اطلاعات و دستاوردها ، ایجاد هم افزایی و استفاده از طرحها و ایده ها متمرکز است. همه این موارد، در یک بستر ارتباطی اعتمادساز قابل انجام است. برای شبکه سازی این سازمانها باید پس از مشخص شدن مساله فرهنگی و اجتماعی، جهت جستجو و انتخاب ایده، با تمرکز بر ظرفیتهای شبکه های بیرون با استفاده از فناوری اطلاعات در بستر اینترنت، تشکیل تيمها و گروههاي كاري و ... با استفاده از فراخوان و دعوت عمومی، شبکه سازی ایجاد شود.
    نحوه مدیریت این شبکه: برخی دارای ساختار عمودی بوده و در راس معمولا چند سازمان غیردولتی وجود دارند که کار رهبری و مدیریت این شبکه ها را انجام می دهند و برخی دیگر به صورت افقی بوده و با انتخاب محلی برای دبیرخانه بدون اینکه نظارتی از سوی تعدادی از سازمانها اعمال گردد، فردی را برای دبیری یا هماهنگی امور این شبکه انتخاب می کنند.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط صدف محجوبی : 20-04-2017 در ساعت 10:22

  6. کاربران : 25 تشکر کرده اند از شما صدف محجوبی برای ارسال این پست سودمند:


  7. #14
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    7
    تشکر
    19
    تشکر شده 42 بار در 7 پست

    آموزش پزشکی

    کاربرد نوآوری باز در حوزه آموزش پزشکی

  8. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما فایزه نیکنام برای ارسال این پست سودمند:


  9. #15
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    7
    تشکر
    19
    تشکر شده 42 بار در 7 پست
    کاربرد نوآوری باز در حوزه آموزش پزشکی
    فایل های پیوست شده

  10. کاربران : 10 تشکر کرده اند از شما فایزه نیکنام برای ارسال این پست سودمند:


  11. #16
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    37
    تشکر شده 38 بار در 4 پست

    Darpa یا آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته‌ دفاعی آمریکا

    در این بررسی می خوانیم :
    دارپا پیشران صنایع دفاعی آمریکا

    DARPA یا آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته‌ دفاعی که بازوی تحقیقاتی وزارت دفاع آمریکا است، همواره بهترین نخبگان دانشگاهی آمریکا در حوزه‌ی فناوری را در اختیار داشته و همین موضوع دلیل اصلی موفقیت این کمپانی در زمینه‌ی توسعه‌ی پروژه‌های خلاقانه در زمینه‌ی فناوری است. دارپا در سال ۱۹۵۸ در پاسخ به پرتاب اسپاتنیک روسی به فضا شکل گرفت، از این‌رو این موسسه‌ی خلاق را باید زاییده جنگ سرد خواند. دارپا در ابتدای کار سیاست متفاوتی را در پیش گرفته بود و کارمندان این موسسه زمان زیادی را در استخدام دارپا بودند، چراکه دانشمندان برای آزمایش و خطا و رسیدن به نتیجه دلخواه، نیازمند زمان بیشتری بودند، اما به نظر می‌رسد پیشرفت‌های حاصل شده و استفاده از ابزار مدرن زمان مورد نیاز برای نتیجه گیری در یک پروژه را بسیار کوتاه کرده است. در صورتی که شخصی به استخدام دارپا درآید، احتمالا انجام یک پروژه‌ی تحقیقاتی را که به نظر غیرممکن می‌آید، برعهده گرفته است. روند کار در دارپا یکی از جالب‌ترین نکات در مورد فعالیت در این موسسه را روشن کرده است؛ استخدام و سپس کار برای همیشه در دارپا امری محال است، چراکه این موسسه کارمندان خود را حداکثر برای چهار تا پنج سال به کار گرفته و سپس نفرات جدیدی را به استخدام خود در‌می‌آورد. آمارها نشان از این دارد که سالانه یک چهارم از نیروهای دارپا تجدید شده و در واقع ۲۵ درصد نیروهای دارپا عوض می‌شوند. از دیگر روشهای فعالیت این موسسه ، برون سپاری پروژه ای خاص می باشد، جمع سپاری از طریق اعلام کار یا فعالیت موردنظر و تعیین معیارهای پذیرشمی باشد. دارپا به کسی که بتواند کار را با موفقیت انجام دهد، پاداش یا جایزه ای اعطاء خواهد کرد. همچنین ممکن است نیازمند شناختن فراهم آورندگان راه حل و مشخصات آنها باشد. دارپا با در پیش گرفتن چنین سیاستی، موفق شده تا شماری از بهترین فناوری‌های تاریخ بشر را ایجاد کند. در ادامه به تشریح موارد زیر را می خوانیم :
    - ماموريت دارپا

    - دارپا به عنوان يک مدل
    - انعطاف پذيري و محدوديت حوزه ي فعاليت
    - نگاه کلي به دارپا
    - مدیریت انعطاف پذیر
    - جوایز تشویقی دارپا
    - چارچوب حمایت از پروژه ها
    - ارزیابی پروژه ها
    و بررسی برخی از فعالیت های صورت گرفته دارپا که بصورت برون سپاری صورت پذیرفته است می پردازیم :
    پهپاد دارپا با قابلیت پرواز خودکار در محیط بسته با سرعت بالا
    روبات ژاپنی مقام اول رقایت‌های روباتیک دارپا را از آن خود کرد

    با استفاده از
    HUD دارپا، نیروهای خودی را از دشمن در جنگ‌های شهری و فشرده تشخیص دهید

    پروژه فالکون دارپا

    دارپا هواپیمای مفهومی
    VTOL X-Plane را به نمایش میگذارد
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط علی گل آرا : 14-04-2017 در ساعت 23:55

  12. کاربران : 21 تشکر کرده اند از شما علی گل آرا برای ارسال این پست سودمند:


  13. #17
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    3
    تشکر
    5
    تشکر شده 21 بار در 3 پست

    معرفی فرایند مشارکت نو آورانه در شرکت روسی luk oil

    index.png

    شرکت لوک اویل ، رهبر صنعت نفت و گاز روسیه از نظر نرم افزار های کارآمد و فن آوری های تولید جدید است.

    این شرکت با سرمایه گذاری در حوزه نوآوری و با اجرای فن آوری های لبه ای در هر منطقه از عملیات خود به یکی از بزرگترین بهره برداران جهانی در ا ستخراج منابع طبیعی تبدیل شده است .

    لوک اویل همچنین بشدت توسط بالاترین استانداردهای جهانی محیط زیست ، خود را در سیستم مدیریت زیست محیطی ، در رتبه های بالای جهانی قرار داده است .
    این شرکت با سرمایه گذاری در فرصت های آینده نوآورانه در روزگاری که به تدریج مصرف منابع طبیعی، مواد و انرژی پرهزینه می گردد به دنبال حفظ حداکثر خروجی ممکن با تثبیت هزینه های استخراج خود می باشد.

    از منظر لوک اویل ، استفاده از فن آوری های جدید ، یکی از پیش شرط های کلیدی نه تنها برای توسعه شرکت ، بلکه برای توسعه کل روسیه می باشد .
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط مجتبی منفرد : 18-04-2017 در ساعت 09:13

  14. کاربران : 13 تشکر کرده اند از شما مجتبی منفرد برای ارسال این پست سودمند:


  15. #18
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    8
    تشکر
    22
    تشکر شده 37 بار در 6 پست

    بحث و نظر پیرامون کاربردهای نوآوری باز در حوزه های گوناگون-شرکت استات اویل

    150px-Statoil.svg.png

    استات اویل Statoil یک شرکت نفت و گاز نروژی است ،که در سال ۱۹۷۲ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۷ پس از ادغام با بخش نفت و گاز شرکت «نورسک هیدرو»، توسعه یافت.
    بزرگترین سهامدار کمپانی استات اویل، دولت نروژ است. ۶۷٪ درصد از سهام این شرکت، در مالکیت وزارت نفت و انرژی نروژ می‌باشد. استات اویل با تمرکز بر فعالیت‌های خود در بخش صنعت نفت، هم‌اکنون دارای عملیات در ۳۶ کشور جهان است.
    در سال ۲۰۱۰ شرکت استات اویل، در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ ، در رتبه سیزدهم از بزرگترین شرکت‌های نفتی جهان قرار گرفت. همچنین از نظر میزان سود و درآمد نیز، بعنوان بزرگترین شرکت اروپای شمالی (که به منطقه نوردیک مشهور است) شناخته می‌شود.
    با توجه به این که سوخت‌های فسیلی برای سال‌های زیادی به عنوان منبع اصلی تأمین انرژی جهان، مورد استفاده قرار می‌گیرد، لذا شرکت استات اویل توجه خود را روی خلق نوآوری در بخش اکتشاف و تولید نفت و گاز متمرکز کرده‌است...
    فعالیت‌های شرکت استات اویل، در بخش اکتشاف و تولید، به چندین حوزه از جمله اداره میدان‌های نفت و گاز در نروژ، مشارکت در اداره دیگر پروژه‌های نفتی واقع در حوزه‌های بخش نروژی دریای شمال (غرب و جنوب غربی نروژ)، دریای نروژ و دریای بارنتز، حضور در پروژه‌های بین‌المللی نفت و گاز در سراسر جهان، اکتشاف نفت و گاز در حوزه‌های جدید و سرانجام، اجرای عملیات نگهداری در میدان‌های نفت و گاز تقسیم‌بندی کرده است.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط روح اله جباری فرد : 21-04-2017 در ساعت 20:26

  16. کاربران : 13 تشکر کرده اند از شما روح اله جباری فرد برای ارسال این پست سودمند:


  17. #19
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    3
    تشکر شده 29 بار در 5 پست

    نوآوري باز و جمع سپاري در حوزه حمل و نقل و پست : شرکت فدکس"FedEx"

    شرکت فدکس"FedEx":
    بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی باربری جهان، بر پایه میزان حمل بار، شناخته می‌شود، همچنین با در اختیار داشتن ۶۴۹ فروند هواپیمای باری، از نظر اندازه ناوگان در رتبه چهارم از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی باری قرار دارد. دفتر مرکزی این شرکت در فرودگاه بین‌المللی ممفیس، در شهر ممفیس، تنسی، ایالات متحده آمریکا مستقر می‌باشد.
    فدِکس یا همان فدرال اکسپرس یکی از خوش‌نام ترین شرکت های خدمات لجستیک در آمریکا است. این کمپانی، شهرت و آوازه خود را به خوش قولی ها و انجام دقیق و درست کارهایش مدیون است. علاوه بر خدمات صادقانه، این کمپانی کمپینی نیز به نام «ما درک می کنیم» دارد که باعث اعتماد بیشتر مردم با آن می شود. باید بدانید این کمپانی فقط کار حمل و نقل بسته ها و جعبه ها را به عهده ندارد، بلکه می داند محتویات این بسته ها برای صاحبانشان بسیار مهم است و به این موضوع نیز بسیار احترام می گذارد.

    فردریک اسمیت رئیس و مدیر اجرایی شرکت فدرال‌اکسپرس می‌باشد که یک شرکت حمل‌و‌نقل جهانی به ارزش 45 میلیارد دلار است که خدمات کسب‌و‌کار و تدارکات و لجستیک ارائه می‌کند. اسمیت مسئول جهت گیری استراتژیک برای همه شرکتهای زیرمجموعه فدرال‌اکسپرس می‌باشد. این شرکت بزرگترین شرکت حمل و نقل در دنیا بوده و از لحاظ حمل و نقل بسته های کوچک از طریق زمینی در ایالت متحده رتبه دوم را دارد.
    فدکس (FedEx) یک واحد با سه بخش تجاری است . هر کمپانی فدکس توانایی خدمات دهی به مشتریان خاص خود به صورت مستقل را دارد. ولی در عین حال این سه بخش تحت یک مجموعه واحد و به عنوان نام تجاری (FedEx) فعالیت دارند. با مدیریت مشارکتی، شرکت فدکس از مزایای کامل شرکتهای اقماری مشارکتی استفاده کرده است. یک فرهنگ فن سالاری در فدکس بوجود آمد. مدیران و کارکنان به صورت مستمر از روشهای نوین در تکنولو‍‍ژی جهت ایجاد یک محیط مشارکتی در کمپانی استفاده می کنند. استفاده از تشکیلات تیمی در سیستم سازمانی شرکت گسترش یافته است و تکنولوژی به عنوان تسهیل کننده در فعالیت های روزانه بکار برده می شود.
    فدِکس یا همان فدرال اکسپرس یکی از خوش‌نام ترین شرکت های خدمات لجستیک در آمریکا است. این کمپانی، شهرت و آوازه خود را به خوش قولی ها و انجام دقیق و درست کارهایش مدیون است. علاوه بر خدمات صادقانه، این کمپانی کمپینی نیز به نام «ما درک می کنیم» دارد که باعث اعتماد بیشتر مردم با آن می شود. باید بدانید این کمپانی فقط کار حمل و نقل بسته ها و جعبه ها را به عهده ندارد، بلکه می داند محتویات این بسته ها برای صاحبانشان بسیار مهم است و به این موضوع نیز بسیار احترام می گذارد.
    واگذار شد. TNT که چندی پیش به شرکت آمریکایی Fedex شرکت
    دیدگاه های فرد اسمیت در موفقیت فیدکس
    -اعتبار خود را در الویت قرار دهید
    -فرهنگی ایجاد کنید که همواره برای تعالی در تلاش است

    -شکستهای خود را پنهان نکنید بلکه از آنها برای بهبود خود استفاده کنید
    -همیشه به دنبال بهبود فرآیندهای خود باشید
    -از زمینه‌های غیرمعمول برای رشد استفاده کنید
    قوانینی که اسمیت برای موفقیت فیدکس استفاده کرد:
    ۱- باور داشته باش
    ۲- رویاپردازی کن
    ۳- یک چشم انداز روشن داشته باش
    ۴- به دنبال فرصتها باش
    ۵- در کارتیمی شرکت کن
    ۶- نوآور باش
    ۷- جهانی فکر کن
    ۸- خود را تجهیز کن
    ۹- در کار خود خبره شو
    ۱۰- خود را ارتقا بده

    با برنامه های پاداش فردی و تعامل با مشتریان در سایت های اجتماعی، به طور مدام در جهت جلب اعتماد مشتری های خود فعالیت می کندفیدکس
    جمع سپاری فیدکس
    - CRM: فدکس استفاده از دو سیستم CRM را شروع کرد . یکی برای ساختن و نگهداری پروفایل مشتریان و دیگری برای مسیردهی تماس ها به مناسبترین ارائه دهندگان خدمات . هدف از این کار تبدیل نمایندگان مرکز تلفن از دستور گیرنده به حل کننده مشکلات بود.
    -نقش IT: اسمیت دریافت که فدکس نیاز به بهبود توانایی خود در تحویل سریع محموله ها دارد و این امر نیاز به پهنای باند به عنوان یک سازمان دارد . پهنای باند به مجموعه ای از فرآیندها اشاره دارد که به فدکس امکان می دهد منابع IT خود را به صورت سیال به برترین اولویت های کاری منتقل کند.
    فایل های پیوست شده

  18. کاربران : 14 تشکر کرده اند از شما معصومه حصاری برای ارسال این پست سودمند:


  19. #20
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    6
    تشکر
    0
    تشکر شده 40 بار در 6 پست
    بحث و نظر پیرامون کاربردهای نوآوری باز در حوزهای گوناگون- شرکت حمل و نقل بین الملل TNT
    رویال تی پی جی پست بي وی ، مجري پستي دولتي هلند، زير مجموعه شركت مادر تخصصي تي پی جی ان وی وي بوده كه از ماه آوريل 2005 به تي ان تي ان وي (TNT N.V) تغيير نام داد.
    هدف اين شركت، پيشبرد صنعت از طرق زير است:

    • ايجاد حس غرور و افتخار و مباهات در مردم،
    • تكريم مشتري و انجام وظايف محوله به بهترين نحو.


    راهبرد ، تمركز بر فرايند ارسال و توزيع بهينه مرسولات از طريق مديريت كارشناسانه بر شبكه هاست. اين شركت، مجموعه اي از شبكه هاي پستي با ويژگي هاي گوناگون در سرعت، زمانبندي، وزن و تعداد مرسولات را مديريت مي نمايد.

    TNT Express استرالیا توانست در سال 2012 جایزه خدمات هوشمند سیسکو برای انجام عملیات حمل و نقل را به دست آورد.
    محصولات Cisco معمولا" بهترين و مطمئن ترين ابزارهاي شبکه هستند. با داشتن يک روتر Cisco بعيد است مدير يک شبکه در حل مسائل و مشکلات خود به بن بست برسد. چرا که Cisco براي هر مسئله اي راه حلي را پيشنهاد کرده است.
    شرکت TNT در ادامه نوآوریهای خود در فرآیند پخش و توزیع با استقرار کانکسهای متحرک در نقاط مختلف شهر و توزیع با دوچرخه ضمن بالا بردن سرعت تحویل خود نسبت به کاهش هزینه ها و همچنین جلوگیری از آلوده سازی محیط زیست ( توزیع توسط دوچرخ) دست به ابتکار جالبی زده است. این طرح در شهر بروکسل بلژیک به صورت آزمایشی شروع شده است.

    در حال حاضر شرکت پست آمریکایی فدکس شرکت پستی تی ان تی اکسپرس را به مالکیت خود درآورده.
    فایل های پیوست شده
    • نوع فایل: doc TNT.doc (2.30 مگابایت, 6 نمایش)

  20. کاربران : 15 تشکر کرده اند از شما فرشته خدادادی برای ارسال این پست سودمند:



 

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Powered by: vBulletin Version 4.2.1
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

vBFarsi Language Pack Version 4.2
ساعت 10:20 بر حسب GMT +3.5 می باشد.