صفحه 10 از 10 اولیناولین ... 8910
نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 از مجموع 100
Like Tree396Likes

موضوع: بحث و نظر پیرامون کاربردهای نوآوری باز در حوزهای گوناگون

  1. #91
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده 18 بار در 4 پست
    معرفي شركت توتال
    مقدمه

    شركت توتال دردهه 1920 ميلادي تحت عنوان شركت نفت فرانسه((CFPتأسيس گرديد CFP در سال 1929 وارد بورس پاريس شد و در سال 1985 به CFP-Totalو سپس در سال 1991 به Total تغيير نام داد .شركت توتال در سال 1999 با شركت Fina Petro) بلژيك) ودر سال 2000 با شركت Aquitaine ELF، به منظور تقويت خود ادغام گرديد.اين شركت يكي از شش شركت بزرگ و غولهاي نفتي دنيا به شمار ميرود و در 30 كشور دنيا داراي شعبه و نمايندگي بوده و حدود 000/97 كارمند از مجموع 130 كشورو مليت مختلف در آن مشغول بكار هستند. این شرکت تجارت مواد شیمیایی خود را در سال 1960آغاز کرد و به طور همزمان نسبت به گسترش شبکه های خرده فروشی خود اقدام کرد تا جایی که به جهانی شدن این شرکت انجامید و در حال حاضر با گذشت نزدیک به 100 سال ، این شرکت به یکی از رهبران در زمینه تولید انرژی در سطح جهان تبدیل شده است. توتال یک اپراتور جهانی تولید انرژی است که فعالیت خود را به 130 کشور گسترش داده است.این شرکت چهارمین شرکت جهانی در زمینه نفت و گاز و مواد پتروشیمی و دومین شرکت در زمینه تولید انرژی خورشیدی است. شركت توتال در تمامي حوزه هاي صنايع نفت و گاز و در زمينه هاي اكتشاف و توليد نفت خام و گاز طبيعي، ال ان جي،همچنين در صنايع توليد برق، احداث خطوط لوله، پالايش وهمچنين بازاريابي نفت خام و گاز طبيعي فعاليت مينمايد.
    همچنين در بخش انرژيهاي تجديد پذير (انرژي خورشيدي ، بادي ، هسته اي) نيز فعاليتهاي زيادي را در مناطق مختلف جهان آغاز نموده است ازشركتهاي زير مجموعه و معروف آن ميتوان به شركت بازرگاني توتسا، شركت توتال گس اند پاور، شركت بوستيك، شركت آتوتك و شركت هاچينسون اشاره نمود.
    فایل های پیوست شده

  2. کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما نسرین اسفندیاری برای ارسال این پست سودمند:

    یداله جعفری (30-04-2017),معصومه الله بخش (28-04-2017),حسن شبانی (26-04-2017),زهرا جمالی نسب (26-04-2017),علی گل آرا (26-04-2017),صادقه عنایتی (26-04-2017),صدف محجوبی (29-04-2017)

  3. #92
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    2
    تشکر شده 31 بار در 4 پست

    لابراتوار نوآوری باز ترافورد (در حوزه سلامت)

    لابراتوار نوآوری باز ترافورد با استفاده از داده باز انواع راه حل های ابتکاری برای تجزیه و تحلیل مسائلی که در شهر ترافورد اتفاق می افتد را برای استفاده توسط سیاست گذاران و مشارکت و تعامل بیشتر با مردم ارایه می کند.
    پایگاه داده باز شهر 200 هزار نفری ترافورد در جنوب منچستر به دلیل قابلیت های خاص و فراوان به عنوان یکی از تجارب موفق در زمینه داده باز در حوزه شهری به شمار می رود. «لابراتوار نوآوری باز ترافورد» نیز که یکی از زیر مجموعه های این سایت به شمار می رود، به دلیل ارایه تصویرسازی ها و ترکیب داده های مختلف به صورت کاربردی و جذاب و درقالب های مختلف توانسته است مدیران و شهروندان را در مدیریت هر چه بهتر شهر ترافورد یاری کند.
    درصورت وقوع حمله قلبی برای یک شهروند ابتدایی ترین کار بعد از تماس با اورژانس و آمبولانس، استفاده از دستگاه های احیا از جمله دستگاه "دفیبریلاتور" برای رفع خطر و درمان های بعدی برای برخی بیماران خاص قلبی است. با توجه به هزینه های بالای این دستگاه ها و عدم امکان استقرار تعداد زیادی از این دستگاه ها در مراکز اورژانس، در سال گذشته شهرداری ترافورد با استفاده از قابلیت های داده باز و مشاوران حوزه سلامت با استفاده از اطلاعاتی چون میزان مرگ و میر، چاقی مفرط، نرخ بیماری های قلبی عروقی و سطح فعالیت بدنی در هر منطقه و با ترکیب اطلاعات مذکور با اطلاعات بیمارستان ها، اورژانس ها و غیره ، ترافورد را به 15 منقطه تقسیم کردند که در هر منطقه با توجه به شرایط جمعیتی و سایر متغیرهای دیگر به چه میزان و در چه مکان هایی از این دستگاه ها استفاده شود.
    فایل های پیوست شده

  4. کاربران : 9 تشکر کرده اند از شما رامين بامسي برای ارسال این پست سودمند:


  5. #93
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 23 بار در 4 پست

    کاربرد نوآوری باز در حوزه سلامت (شرکت جانسون & جانسون )

    شرکت جانسون & جانسونبه انگلیسی (Jhonson & Jhonson)شرکت آمریکایی و چندملیتی فعال در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی، داروسازی، تولید کالا و خدمات بسته‌بندی کالاهای مصرفی می‌باشد.
    این شرکت در سال ۱۸۸۶ تاسیس شد. سهام عادی جانسون & جانسون، بخشی از میانگین صنعتی داو جونزاست. این شرکت همچنین، در فهرست فرچون ۵۰۰ ذکر شده است.
    دفتر مرکزی شرکت جانسون & جانسون، در نیوبرانزویک، در نیوجرسی قرار دارد. این شرکت دارای ۲۵۰ شرکت تابعه است، که در بیش از ۵۷ کشور فعالیت می‌کنند و محصولات آن، در بیش از ۱۷۵ کشور جهان، عرضه می‌شود.
    فرآیند نوآوری در شرکت جانسون & جانسون
    نوآوری همواره در خط مقدم برای جانسون & جانسون بوده است. در طول این سالها، ما مراقبت از بیمار و کیفیت زندگی برای میلیون ها نفر از مردم جهان را با ارائه نوآوری های جراحی، پیشرفت در علم پزشکی و محصولات مصرف کننده که در طول زمان تست شده اند را بهبود داده ایم.
    ما معتقدیم که ارائه نوآوری آن چیزی است که در نهایت باعث تفاوت معنی دار برای بیماران و مشتریان ما می شود. به همین دلیل است حدود 25 درصد از فروش ما از محصولاتی است که تنها در پنج سال گذشته معرفی کرده ایم.
    نوآوری جانسون & جانسون به دنبال تاثیر مثبت سلامت انسان از طریق نوآوری است. ما این کار را با کمک به کارآفرینان و تحقق بخشیدن به رویاهای خود، از طریق ایجاد راه حل های بهداشت و درمان که زندگی مردم در سراسر جهان بهبود می بخشد انجام می دهیم. ما دوش به دوش با نوآوران در طول سفر خود، با ارائه یکسری ایده ها و منابع برای حمایت از موفقیت خود به پیش می رویم.
    منابع و زیرساخت‌های مورد نیاز
    ما مراکز نوآوری جدید جانسون & جانسون را در لندن ، بوستون و منلو پارک، کالیفرنیا ایجاد و افتتاح کرده ایم. یک مرکز نوآوری چهارم نیز در شانگهای در سال 2014 افتتاح شد. این همکاری ها بخشی از استراتژی های سازمانی گسترده ما برای حمایت از یک شبکه بین المللی از کارآفرینان علمی از طریق دسترسی به بهترین امکانات آزمایشگاهی در کلاس خود و تخصص و تجربه علمی است. با افتتاح مراکز نوآوری ، ما همکاری های اولیه خود را که تحقیق و توسعه مهم در سراسر حوزه های کسب و کار است را تاسیس کرده ایم.
    دکتر پل استافلز Dr. Paul Stoffels) ) رئیس تحقیقات دارویی و توسعه در شرکت جانسون & جانسون جزئیات چشم انداز خود از آینده را بر اساس نوآوری، اینچنین توضیح داد که:
    "به عنوان یک پزشک و رهبر کسب و کار تحقیق و توسعه دارویی و یک شهروند جهانی، من یک جاده اصلی به بهبود اقتصادی می بینم و آن هم از طریق نوآوری است."
    او معتقد است از طریق نوآوری باز، به افزایش کارآفرینی فکری و همکاری در موسسات، فارغ ازمکانهای جغرافیایی خواهد رسید. او توضیح داد، این تلاش مشترک سوختی برای کشف راه حل برای برخی از حیاتی ترین چالش های مراقبت های بهداشتی در جهان است و پاسخگویی به نیازهای پزشکی برآورده نشده برای بیماران در سراسر جهان وجود خواهد داشت.
    در جانسون و جانسون، ما با همکاری دو موسسه برتری علمی و مراکز تحقیق و توسعه خود در سراسر جهان در حال تغییر اکوسیستم نوآوری خود به سمت یک مدل نوآوری باز هستیم.
    گستردگی شبکه، نحوه شبکه‌سازی و نحوه مدیریت شبکه شرکت
    همانطور که مردم درحال ارزیابی وضعیت اقتصادی کنونی ، نیاز به راه حل های نوآورانه از موضوعاتی است که بارها مورد بحث قرار گرفته است.
    دانشمندان ما در حال گرفتن یک رویکرد شبکه ای در رشته های داخلی سازمان ها و مناطق جغرافیایی، از جمله آسیا و دیگر بازارهای در حال ظهور و به طور فزاینده ای با جمعیت خارجی و شرکای خصوصی به تولید ایده ها و مالکیت معنوی است. با همکاری با کارشناسان در سایر شرکت ها، دانشگاه ها، و موسسات تحقیقاتی، ما طیف وسیع تری از تجربه و تخصص، توانایی و منابع را بدست آوردیم. ما با هم ، هم در مزایا و هم در هزینه های نوآوری مشترک هستیم که به فن آوری مفید تر و راه حل هایی که در مراقبت های بهداشتی به پیشرفت های جدید کمک خواهد کرد می انجامد.
    مدل نوآوری مجموعه جانسون & جانسون آن را از بقیه شرکتها متمایز می کند. نوآوری نیروی حیاتی موفقیت برای هر شرکت در حال رقابت در صنعت بهداشت و درمان است. هنگامی که صحبت از نوآوری به میان می آید، بسیاری از شرکت های بهداشت و درمان دارای فرآیندهای قوی و طولانی مدت هستند که استاندارد بوده و به راحتی قابل تکرار در طول زمان است. با این حال، بسیاری از این فرایندهای نوآوری یک کمبود دارند مانند استراتژی نظارتی، تجاری سازی و دسترسی به عنوان مثال، بخش عمده ای از توجه به تولید ایده و پالایش داده می شود، و عناصر مهم مراحل آخر کمتر یا اصلا در نظر گرفته نمی شوند. در جانسون & جانسون ما بر ایجاد ارزش از طریق نوآوری متمرکز هستیم. ما اعتقاد داریم که نوآوری معنی دار، از بینش و روح کارکنان ما و توانایی آنها برای پیش بینی و درک نیازهای بیماران و آنچه را که ارزش دارد مشتق شده است.
    نقش‌های مورد نیاز شرکت برای پیاده‌سازی فرآیند نوآوری
    چیزی که واقعا در مورد نوآوری مدل ما منحصر به فرد است اصرار ما بر شناسایی سریع و توسعه استراتژی های پایین دست برای بهینه سازی هر چیزی از دسترسی تا نتایج می باشد. مدل ما یک مدل " end-to-end" است ، که به معنی ابتکار و خلاقیت است که در طول روند آوردن نوآوری به بازار اعمال می شود. در نهایت، هدف ما این است که بهترین محصولات و راه حل ها را با بیشترین سرعت ممکن به بیشترین تعداد افرادی که به آنها نیاز دارند برسانیم. برای کارکنان جانسون & جانسون این مساله بیش از یک ضرورت در کسب و کار است و آن را یک مسئولیت شخصی می دانند.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط مریم بابلیان : 25-04-2017 در ساعت 23:25

  6. کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما مریم بابلیان برای ارسال این پست سودمند:

    فریدخت صحافی (27-04-2017),یداله جعفری (30-04-2017),معصومه الله بخش (28-04-2017),حسن شبانی (26-04-2017),زهرا جمالی نسب (26-04-2017),علی گل آرا (26-04-2017),صادقه عنایتی (26-04-2017)

  7. #94
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    12
    تشکر
    294
    تشکر شده 60 بار در 9 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط مریم بابلیان نمایش پست ها
    شرکت جانسون & جانسونبه انگلیسی (Jhonson & Jhonson)شرکت آمریکایی و چندملیتی فعال در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی، داروسازی، تولید کالا و خدمات بسته‌بندی کالاهای مصرفی می‌باشد.
    این شرکت در سال ۱۸۸۶ تاسیس شد. سهام عادی جانسون & جانسون، بخشی از میانگین صنعتی داو جونزاست. این شرکت همچنین، در فهرست فرچون ۵۰۰ ذکر شده است.
    دفتر مرکزی شرکت جانسون & جانسون، در نیوبرانزویک، در نیوجرسی قرار دارد. این شرکت دارای ۲۵۰ شرکت تابعه است، که در بیش از ۵۷ کشور فعالیت می‌کنند و محصولات آن، در بیش از ۱۷۵ کشور جهان، عرضه می‌شود.
    فرآیند نوآوری در شرکت جانسون & جانسون
    نوآوری همواره در خط مقدم برای جانسون & جانسون بوده است. در طول این سالها، ما مراقبت از بیمار و کیفیت زندگی برای میلیون ها نفر از مردم جهان را با ارائه نوآوری های جراحی، پیشرفت در علم پزشکی و محصولات مصرف کننده که در طول زمان تست شده اند را بهبود داده ایم.
    ما معتقدیم که ارائه نوآوری آن چیزی است که در نهایت باعث تفاوت معنی دار برای بیماران و مشتریان ما می شود. به همین دلیل است حدود 25 درصد از فروش ما از محصولاتی است که تنها در پنج سال گذشته معرفی کرده ایم.
    نوآوری جانسون & جانسون به دنبال تاثیر مثبت سلامت انسان از طریق نوآوری است. ما این کار را با کمک به کارآفرینان و تحقق بخشیدن به رویاهای خود، از طریق ایجاد راه حل های بهداشت و درمان که زندگی مردم در سراسر جهان بهبود می بخشد انجام می دهیم. ما دوش به دوش با نوآوران در طول سفر خود، با ارائه یکسری ایده ها و منابع برای حمایت از موفقیت خود به پیش می رویم.
    منابع و زیرساخت‌های مورد نیاز
    ما مراکز نوآوری جدید جانسون & جانسون را در لندن ، بوستون و منلو پارک، کالیفرنیا ایجاد و افتتاح کرده ایم. یک مرکز نوآوری چهارم نیز در شانگهای در سال 2014 افتتاح شد. این همکاری ها بخشی از استراتژی های سازمانی گسترده ما برای حمایت از یک شبکه بین المللی از کارآفرینان علمی از طریق دسترسی به بهترین امکانات آزمایشگاهی در کلاس خود و تخصص و تجربه علمی است. با افتتاح مراکز نوآوری ، ما همکاری های اولیه خود را که تحقیق و توسعه مهم در سراسر حوزه های کسب و کار است را تاسیس کرده ایم.
    دکتر پل استافلز Dr. Paul Stoffels) ) رئیس تحقیقات دارویی و توسعه در شرکت جانسون & جانسون جزئیات چشم انداز خود از آینده را بر اساس نوآوری، اینچنین توضیح داد که:
    "به عنوان یک پزشک و رهبر کسب و کار تحقیق و توسعه دارویی و یک شهروند جهانی، من یک جاده اصلی به بهبود اقتصادی می بینم و آن هم از طریق نوآوری است."
    او معتقد است از طریق نوآوری باز، به افزایش کارآفرینی فکری و همکاری در موسسات، فارغ ازمکانهای جغرافیایی خواهد رسید. او توضیح داد، این تلاش مشترک سوختی برای کشف راه حل برای برخی از حیاتی ترین چالش های مراقبت های بهداشتی در جهان است و پاسخگویی به نیازهای پزشکی برآورده نشده برای بیماران در سراسر جهان وجود خواهد داشت.
    در جانسون و جانسون، ما با همکاری دو موسسه برتری علمی و مراکز تحقیق و توسعه خود در سراسر جهان در حال تغییر اکوسیستم نوآوری خود به سمت یک مدل نوآوری باز هستیم.
    گستردگی شبکه، نحوه شبکه‌سازی و نحوه مدیریت شبکه شرکت
    همانطور که مردم درحال ارزیابی وضعیت اقتصادی کنونی ، نیاز به راه حل های نوآورانه از موضوعاتی است که بارها مورد بحث قرار گرفته است.
    دانشمندان ما در حال گرفتن یک رویکرد شبکه ای در رشته های داخلی سازمان ها و مناطق جغرافیایی، از جمله آسیا و دیگر بازارهای در حال ظهور و به طور فزاینده ای با جمعیت خارجی و شرکای خصوصی به تولید ایده ها و مالکیت معنوی است. با همکاری با کارشناسان در سایر شرکت ها، دانشگاه ها، و موسسات تحقیقاتی، ما طیف وسیع تری از تجربه و تخصص، توانایی و منابع را بدست آوردیم. ما با هم ، هم در مزایا و هم در هزینه های نوآوری مشترک هستیم که به فن آوری مفید تر و راه حل هایی که در مراقبت های بهداشتی به پیشرفت های جدید کمک خواهد کرد می انجامد.
    مدل نوآوری مجموعه جانسون & جانسون آن را از بقیه شرکتها متمایز می کند. نوآوری نیروی حیاتی موفقیت برای هر شرکت در حال رقابت در صنعت بهداشت و درمان است. هنگامی که صحبت از نوآوری به میان می آید، بسیاری از شرکت های بهداشت و درمان دارای فرآیندهای قوی و طولانی مدت هستند که استاندارد بوده و به راحتی قابل تکرار در طول زمان است. با این حال، بسیاری از این فرایندهای نوآوری یک کمبود دارند مانند استراتژی نظارتی، تجاری سازی و دسترسی به عنوان مثال، بخش عمده ای از توجه به تولید ایده و پالایش داده می شود، و عناصر مهم مراحل آخر کمتر یا اصلا در نظر گرفته نمی شوند. در جانسون & جانسون ما بر ایجاد ارزش از طریق نوآوری متمرکز هستیم. ما اعتقاد داریم که نوآوری معنی دار، از بینش و روح کارکنان ما و توانایی آنها برای پیش بینی و درک نیازهای بیماران و آنچه را که ارزش دارد مشتق شده است.
    نقش‌های مورد نیاز شرکت برای پیاده‌سازی فرآیند نوآوری
    چیزی که واقعا در مورد نوآوری مدل ما منحصر به فرد است اصرار ما بر شناسایی سریع و توسعه استراتژی های پایین دست برای بهینه سازی هر چیزی از دسترسی تا نتایج می باشد. مدل ما یک مدل " end-to-end" است ، که به معنی ابتکار و خلاقیت است که در طول روند آوردن نوآوری به بازار اعمال می شود. در نهایت، هدف ما این است که بهترین محصولات و راه حل ها را با بیشترین سرعت ممکن به بیشترین تعداد افرادی که به آنها نیاز دارند برسانیم. برای کارکنان جانسون & جانسون این مساله بیش از یک ضرورت در کسب و کار است و آن را یک مسئولیت شخصی می دانند.


    خانم بابلیان ممنون از گزارشتون.

    ضمنا شرکت جانسون، در ماه های اولیه سال 2016 برای دومین بار در آمریکا برای سرطان‌زا بودن پودر بچه تولیدی این شرکت به پرداخت 55 میلیون دلار محکوم شد.
    این شرکت در اولین محاکمه با طرح دعوی 1200 نفر به اتهام عدم هشدار کافی به مشتریان در مورد ریسک سرطان‌زایی محصولات بر پایه تالک مواجه شد.
    این شرکت آمریکایی همچنین در ماه فوریه به پرداخت 72 میلیون دلار جریمه به خانواده ای محکوم شد که گفته می شود به دلیل استفاده از پودر بچه تولیدی این شرکت، سرطان تخمدان گرفت و در سال 2015 درگذشت.

  8. کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما حسن شبانی برای ارسال این پست سودمند:


  9. #95
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    محل سکونت
    Tehran
    ارسال ها
    8
    تشکر
    27
    تشکر شده 54 بار در 7 پست
    سرکار خانم رستگار با سپاس از مطلب جالبتون در خصوص شرکت وینچی، ممکن است نمونه هایی از معماری این شرکت که برنامه نوآورانه در اونها لحاظ شده باشد عنوان بفرمایید
    با تشکر




    [QUOTE=درسا رستگارمقدم;8918]
    زیرگروه عمران و ساختمان سازی (وینچی)

    شرکت وینچی یک شرکت ساختمانی و مهندسی برق فرانسوی است که قبلا Societe Generale dEnterprises نامیده می‌شد.
    این شرکت اکنون بیش از 164 هزار کارمند در سراسر جهان دارد و از لحاظ درآمد، بزرگ‌ترین شرکت ساختمانی دنیا به شمار می‌رود.

    ((نوآوری موقعیتی ست که در اختیار ما قرار گرفته تا بتوانیم جهان فردای خود را خلق کنیم و پروژه هایی فرای مرزهای تصور را به واقعیت تبدیل کنیم.
    نوآوری ماجراجویی اصلی ماست. ما بر این باوریم که نوآوری یعنی آغوش باز کردن؛ به ایده های جدید،پروژه ها، شرکا و ... به همین منظور همواره در
    حال هم پیمان شدن با دنیای اطراف خود، محققان و بنگاه های صنعتی هستیم.))

  10. کاربران : 3 تشکر کرده اند از شما مریم مظاهری برای ارسال این پست سودمند:

    یداله جعفری (30-04-2017),درسا رستگارمقدم (29-04-2017),صدف محجوبی (01-05-2017)

  11. #96
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    111
    تشکر شده 52 بار در 5 پست
    [quote=مریم مظاهری;8966]سرکار خانم رستگار با سپاس از مطلب جالبتون در خصوص شرکت وینچی، ممکن است نمونه هایی از معماری این شرکت که برنامه نوآورانه در اونها لحاظ شده باشد عنوان بفرمایید
    با تشکر





    نقل قول نوشته اصلی توسط درسا رستگارمقدم نمایش پست ها

    زیرگروه عمران و ساختمان سازی (وینچی)

    شرکت وینچی یک شرکت ساختمانی و مهندسی برق فرانسوی است که قبلا societe generale denterprises نامیده می‌شد.
    این شرکت اکنون بیش از 164 هزار کارمند در سراسر جهان دارد و از لحاظ درآمد، بزرگ‌ترین شرکت ساختمانی دنیا به شمار می‌رود.

    ((نوآوری موقعیتی ست که در اختیار ما قرار گرفته تا بتوانیم جهان فردای خود را خلق کنیم و پروژه هایی فرای مرزهای تصور را به واقعیت تبدیل کنیم.
    نوآوری ماجراجویی اصلی ماست. ما بر این باوریم که نوآوری یعنی آغوش باز کردن؛ به ایده های جدید،پروژه ها، شرکا و ... به همین منظور همواره در
    حال هم پیمان شدن با دنیای اطراف خود، محققان و بنگاه های صنعتی هستیم.))


    سلام..ممنون از حسن توجهتون. بله یکی از نوآورانه ترین پروژه های این کمپانی که با مشارکت و نظرسنجی های مختلف طی مسابقات پیاپی انتخاب شد هرم شیشه ای ست که در محوطه ورودی موزه لوور واقع شده است. این هرم شیشه ای ترکیبی از مدرنیته و کلاسیک است. هرم مدرن در بافت کلاسیک و به شدت قدیمی ساختمان لوور خودنمایی میکند.این پروژه به دلیل نوآورانه و جدید بودن میان منتقدین مخالفین زیادی داشت، اما با تحقیقات گسترده ای که انجام شد و تیم طراحی قدرتمندی که کمپانی وینچی گرد هم جمع کرد تبدیل به یکی از قویترین پروژه های تلفیق سبکی جهان شده است به طوری که همه ی ما آن را میشناسیم.

  12. کاربران : 2 تشکر کرده اند از شما درسا رستگارمقدم برای ارسال این پست سودمند:

    مریم مظاهری (03-05-2017),صدف محجوبی (01-05-2017)

  13. #97
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Mar 2017
    ارسال ها
    12
    تشکر
    5
    تشکر شده 19 بار در 8 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته فلکیان نمایش پست ها
    [فایل پیوست 1885

    معرفی شرکت سانوفی:
    درسال 1993بایک حرکت به بازار شرق اروپاباکسب منافع زیادی روبروشدو درهمان سال شرکت دراولین سرمایه گذاری مهم درشرق اروپاتقویت شدودرسال 1994 موفق به همکاری بااسترلینگ شد.
    باتشکرازشمامعرفی شرکت وپرداختن به موضوع به خوبی صورت گرفته

  14. #98
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Mar 2017
    ارسال ها
    12
    تشکر
    5
    تشکر شده 19 بار در 8 پست
    باسلام موضوعتون جالب ومطالب پرمحتوا بودتشکراززحمتی که کشیده بودید

  15. #99
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 3 پست
    بررسی موانع بکارگیری موثر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)در توسعه بیمه درمان (موردمطالعه سازمان بیمه سلامت ایران)
    در
    مطالعه ای تحت عنوان گذار از بيمه سنتي به بيمه الكترونيك، الزامات و راهكارها براین نتیجه اند که لازم است در صنعت بيمه با كمترين هزينه بيشترين كارايي و سريعترين روشبه مشتريان خود خدمت رساني كنيم واين امرميسرنيست مگر با درنظر گرفتن مواردذ يل :1 .تهيه وطراحي نرم افزارهاي مناسب براي گسترش بيمه
    2.
    ايجادفرهنگ جديد و نوين براي استفاده ازمحيط سايبرناتيك براي مشتريان و شركتهاي بيمه 3 .تغييرتفكرمديران صنعت بيمه براي سرمايه گذاري مناسب دراين امر 4.تعريف نيازبرايجامعهوآشنانمودن آنهاباروشهايپيشرفته بيمه .5 تربيت كارشناسان مجرب و آشنابه علم،دانش وتكنولوژي روزدرعرصه بیمه 6 .وضع قوانين جديد و منطبق با نيازمربوطه.

    بررسی تاثیر فاوا بر سود آوری شرکت های بیمه به این نتیجه رسیده است که فاوا در تسهیل و پردازش به موقع اطلاعات موثر است همچنین فاوا در آماده سازی و توزیع اسناد نقش بسزایی

    دارد و فاوا به شرکت های بیمه کمک می کند تا خدمات با کیفیت و سریع به مشتریان تحویل دهند و بر این اساس بررسی موانع بکارگیری موثر فناوری اطلاعات و ارتباطات.pdfرابطه معناداری بین فاوا و سودآوری شرکتهای بیمه وجود دارد

  16. #100
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    8
    تشکر
    7
    تشکر شده 7 بار در 5 پست
    این روزها دو اصطلاح «نوآوری باز» و «جمع سپاری» را زیاد می‌ شنویم.نوآوری باز به معنای مراجعه یک بنگاه به خارج از مرزهای فیزیکی خود برای شناسایی و کسب نوآوری‏های تازه است که می‏تواند در قالب یک مفهوم، مهارت، فناوری و … باشد.
    جمع سپاری فرآیندی است که در آن یک بنگاه از ظرفیت جامعه برای شناسایی روندها، مفاهیم نوین، ایده‏ ها و طرح‌‏ ها در جهت توسعه و بازاریابی محصولات و خدمات جدید خود کمک می‏ گیرد.
    ۵ تصور غلط و رایج درباره نوآوری باز
    تصور اشتباه اول: «نوآوری باز» یعنی افشای مسائل محرمانه شرکت

    تصور اشتباه دوم: «نوآوری باز» جایگزین تحقیق و توسعه داخلی (R&D) است

    تصور اشتباه سوم : نوآوری باز مالکیت فکری را به خطر می‌اندازد

    تصور اشتباه چهارم: با نوآوری باز می‌توان محصول آماده عرضه به بازار پیدا کرد!

    تصور اشتباه پنجم: نوآوری باز مستلزم سرمایه‌گذاری هنگفت است


    مدیر R&D شرکت پپسی: فناوران زیادی در خارج از شرکت شما منتظرند …

    طرح‌های دریافتی افراد و شرکت‌های مختلفی از جمله دو شرکت آمریکایی و یک دانشگاه از اروپا در این چالش شرکت کردند. در طی فرایند انتشار فراخوان توسط ناین‌سیگما و ثبت طرح‌های پیچالش نوآوریپپسی توانست رویکرد جدیدی برای تولید مداوم نانوذرات هالیدی شناسایی نماید.


    چالش نوآوری افزایش زمان ماندگاری محصولات کشاورزی
    سالانه ۳۰ درصد محصولات کشاورزی تولیدشده در کشور به ضایعات تبدیل می‌شود که ۷ تا ۸ درصد آن ناشی از بسته‌بندی نامناسب است. از این‏رو حل این چالش یعنی افزایش زمان ماندگاری محصولات کشاورزی از طریق ارائه بسته‏‌بندی‏‌های نوین، گام مهمی در افزایش فروش و صادرات این محصولات محسوب می‏شود. ما در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به دنبال را‏ه‌‏حل‌های عملی برای «افزایش زمان ماندگاری انواع محصولات کشاورزی از طریق بهبود کیفیت بسته‌بندی» هستیم. شرکت‏‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه‏‌ها و پژوهشگاه‌ها، و سایر پژوهشگران و فناوران علاقمند می‌توانند در این چالش شرکت کنند. آن‌چه پیش رو دارید، راهنمای شرکت در این چالش است که به توصیف مساله، ملاحظات فنی، ملاحظات و معیارهای ارزیابی طرح‌ها، و فرایند و زمان‌بندی برگزاری چالش می‌پردازد.







 

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Powered by: vBulletin Version 4.2.1
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

vBFarsi Language Pack Version 4.2
ساعت 11:06 بر حسب GMT +3.5 می باشد.