صفحه 2 از 10 اولیناولین 1234 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 از مجموع 92
Like Tree237Likes

موضوع: بحث و نظر پیرامون کاربرد نوآوری باز/جمع‌سپاری در تولید محتوای رسانه‌ای

  1. #11
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    8
    تشکر
    276
    تشکر شده 80 بار در 8 پست

    تشریح نمونه ای واقعی از جمع سپاری در صنعت رسانه

    کاربرد جمع سپاری برای مشاغل مختلف از ابعاد گوناگون قابل بررسی است و با توجه به شغل مربوطه می تواند متفاوت باشد. در جمع سپاری، سازمان ها مشکل ویژه خودشان را که به خوبی تعریف شده با یک جمع در میان می گذارند و به‏ طور بالقوه از مخاطبان خلاق و نوآور سازمان، راه حل واقعی را درخواست می نمایند. اینجاست که سازمان می تواند میزان ارزشمند و مفید بودن یا نبودن راه حل ها را تعیین کند که چه مقدار مشکل کسب و کارشان را حل می کند.

    - برنامه تلویزیونی نیمرخ در آن سال ها که هنوز اینترنت به شکل امروزی وجود نداشت از طریق فراخوان و جمع سپاری به ببینندگان خود، در صدد انتخاب نام برنامه برآمد و در نهایت عنوان "نیمرخ" را انتخاب نمود. مجری، برنامه را شروع می کرد و می گفت "سلام به بینندگان برنامه ای که هنوز اسم نداره". انتخاب نام از طریق جمع سپاری، در حقیقت، یک تکنیک جذب مخاطب برای این برنامه بود.

    - مستند زندگی در یک روز، نمونه دیگری از جمع سپاری است. آنان از مردم سرتاسر دنیا خواسته بودند که زندگی خود را به تصویر در آورند و پرسشی ساده مطرح سازند. پس از این فراخوان، 80.000 کلیپ، ضبط شده از 192 کشور برایشان آپلود شد که تمام آن ها در یک روز واحد بر روی کره زمین تصویربرداری شده بود.

    - مستند 18 روز در مصر نیز نمونه ای دیگر از جمع سپاری در این صنعت است. سازندگان این مستند، یک واقعه را از طریق ویدئوهای تلفن هوشمند، عکس، توئیتر و سایر رسانه هایی که توسط مشارکت جوها در همان لحظات "بهار مصری" فراهم آمده بود، بازگو کردند.

    یکی از عناصر کلیدی در مدیریت، به ویژه مدیریت رسانه، وجود کنترل و نظارت در سیستم است که علم مدیریت نگاهی متفاوت به آن دارد، به طوری که بدون توجه به این مسأله، سایر اجزای مدیریت، همچون برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت نیز ناقصند و تضمینی برای انجام درست آن ها وجود ندارد. برای حصول اطمینان از اجرا و هدایت درست برنامه و حتی انجام اقدام لازم در صورت مشاهده انحراف برای تصحیح آن، به نظارت و کنترل نیاز است. از طرف دیگر وجود مخاطب حداکثری و نیز افزایش اعتماد مخاطب، یکی دیگر از شاخصه های موفقیت و از اهداف جدی هر رسانه تلقی می شود که هر مجموعه رسانه ای همواره در تلاش است تا به این هدف مهم دست پیدا کند. قدر مسلم این است که با ایجاد فرآیندهای مختلفی که مخاطب، خود را در همه مراحل تولید و پخش برنامه ها سهیم بداند، رسانه به هدف خود نزدیک تر می شود. همچنین این نکته بسیار حایز اهمیت است که امروزه رسانه ها از مرحله یک طرفه خارج شده و به صورت تعاملی به حیات خود ادامه می دهند که در این تعامل، مخاطب نقش کلیدی و محوری را داراست و بدون در نظر گرفتن میل، نیاز، مصلحت و خواست و نظرات مخاطب نمی توان کارایی و اثربخشی را در عرصه های رسانه ای تأمین نمود؛ مفهوم جدیدی بـــا عنوان جمع سپـــاری که از مفاهیم جدید علم مدیریت است، زمینه‏ ای ایجاد نموده که علم نوین مدیریت در چارچوب ها و صنایع و سازمان های مختلف، زمینه کارایی و اثربخشی حداکثری را فراهم نموده است.
    فایل های پیوست شده

  2. کاربران : 12 تشکر کرده اند از شما حمیده حیدری رامشه برای ارسال این پست سودمند:


  3. #12
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    11
    تشکر شده 40 بار در 4 پست

    به کارگیری جمع سپاری در حوزه تولید محتوای رسانه ملی

    سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بابرنامه ریزی فنی،پیچیده وتخصیص منابع کلان سعی دررسیدن به اهداف مکتبی انقلابی واسلامی ایرانی خود رادارد وحتماً فرآیند صحیح کنترلی علاوه براینکه ازانحراف احتمالی جلوگیری میکند،بلکه طریق صحیح رانیز ارائه نموده وزمینه تسریع آنر انیزفراهم میکند. نکته قابل توجه این است که هدف رسانه ملی تأثیرگذاری حداکثری برمخاطب به موازات افزایش اعتمادونیز افزایش جمعیت مخاطب است که لازمه این مهم،حضورپررنگ مخاطب واعمال نظرو سلیقه وخواست او دربرنامه های متنوع ومختلف شبکه های سیماست که با ارائه الگوی جمع پایی،زمینه حضور مخاطب در بدنه نظارتی فراهم آمده وبراساس جایگاه نظارت درامرمدیریت،به خصوص سازمانهای رسانه ای،درابعادمختلف درراستای تأمین اهداف خود (ازجمله افزایش اقبال عمومی تا مقبولیت وافزایش فزاینده اعتماد عمومی و ...) قدم برمیدارد.
    نکته مهم در این بحث استفاده از پتانسیل عظیم و ارزشمند مردمی است که ذیل بحث جمع سپاری، با حداقل هزینه و در اسرع وقت، دقیقترین فرآیندپایش برنامه های تلویزیونی را به وجود می آورد که زمینه ساز اطمینان و اعتماد عمومی و حداکثری از فرآیند نظارتی است.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط مهدی رضازاده : 28-03-2017 در ساعت 18:17

  4. کاربران : 8 تشکر کرده اند از شما مهدی رضازاده برای ارسال این پست سودمند:


  5. #13
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    3
    تشکر شده 40 بار در 4 پست
    امکانات رسانه های اجتماعی برای جمع سپاری وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی
    جهت حفظ نظم و امنیت در جامعه نیازمند مشارکت همدلانه و مداوم مردم و همکاری آنان با نیرویهای مسئول به ویژه نیروهای انتظامی است.مردم به عنوان ناظران و پایشگران امین همه جا حاضرند تا در عملکرد پلیس وارد میدان شوند و در قالب اجرای امربه معروف و نهی ازمنکر بدون ایجاد هزینه های سنگین به پایش مستمر و دقیق عملکرد پلیس بپردازند.
    این هدف دنبال میشود که با توجه به نفوذ روزافزون رسانه های اجتماعی در میان مردم چگونه میتوان از عموم آنها به صورت مجازی کمک گرفت تا به عنوان ناظر و گزارشگر به نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف خود در زمینه اجرای قانون و برقراری بهتر و موثرتر نظم و امنیت در حوزه ترافیک و حمل و نقل ایفای نقش کنند. میتوان فعالیتهای گوناگونی اعم از گزارش تخلفات، ممانعت از نقض قوانین و مقررات، ایده یابی و نظارت بر رفتار راهور و حسن اجرای قانون را به عموم سپرد.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط مریم حدادی : 28-03-2017 در ساعت 19:36

  6. کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما مریم حدادی برای ارسال این پست سودمند:


  7. #14
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    11
    تشکر شده 46 بار در 5 پست

    کاربرد جمع سپاری/نوآوری باز در تولید محتوای رسانه ای

    به کارگیری جمع سپاری در صنعت رسانه ( نمونه مورد بررسی: شبکه PressTv )

    جمع سپاری به سریع ترین و موثر ترین راه برای حل مشكلات مختلف تبدیل شده است و یک مسئولیت اجتماعی است و نمونه ای است که از ظرفیت میلیون ها نفر از افراد جامعه، برای انجام یک فعالیت خاص و یا پیدا نمودن راه حل برای یک مشکل خاص استفاده می کند.

    شبکه PressTv نخستین شبکه خبری بین‌‌المللی ایرانی به زبان انگلیسی است که در تأمین خبر و تولید محتوا و فعالیت های خلاقانه خود از جمع سپاری به شیوه های مختلف بهره می گیرد و نمونه بسیار خوبی از به کارگیری جمع سپاری در تولید محتوای رسانه ای به شمار می آید. ساختار و رویکرد خبری و برنامه‌‌هایی که از این شبکه پخش می‌شود کاملا حرفه‌ای است و باعث شده تا بتواند با شبکه‌های حرفه‌ای دنیا وارد رقابت شود.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط مریم آقاامینی : 28-03-2017 در ساعت 19:30

  8. کاربران : 9 تشکر کرده اند از شما مریم آقاامینی برای ارسال این پست سودمند:


  9. #15
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    25
    تشکر شده 47 بار در 5 پست

    جمع سپاری در صنعت رسانه : خبرگزاری

    Reddit
    انبوه سپاری در خبر یعنی اخبار مبتنی بر ارسالی های کاربران یعنی کاربران می‌نویسند کامنت می‌گذارند و رای می‌دهند در واقع به نوعی به معنای اجتماعی شدن خبر است، قابلیتی که ریشه در خصوصیت وب 2 دارد و می‌توان گفت منطق اتاق خبر عصر وب 2 است
    . یکی از جلوه های این انبوه سپاری خبری سایت ردیت است.
    ردیت وبسایت اخبار اجتماعی است که در آن کاربران ثبت نام شده هم پست می‌گذارند و کامنت می‌دهند و هم لینک می‌دهند و مبتنی بر لینک های خبری کاربرمحور(تولید شده توسط کاربر) است.
    البته همه یعنی عموم کاربران حق رای دارند و رای کاربران است که به لینکها و نظرها و خبرها فرصت می‌دهد تا برای برجسته شدن درپیشانی سایت قرار گیرند. در واقع کاربران هم به نوعی گزارش ها را شکل می‌دهند و هم اولویت های خبری را تعین می‌کنند.
    اندی کاروین دنبال کننده های توئیتش را در مورد تحولات مصر همچون یک اتاق خبر ارزیابی می‌کرد چون آنها در پالایش اطلاعات درست در توئیت هایش به او کمک می‌کردند، لینک منابع مختلف در کشور مصر و عکس و ویدیو را برای صحت و دقت بیشتر توئیت های پرطرفدارش برای او ارسال می‌کردند. از این رو کاروین تصریح می‌کند از این‌که برخی فیدهای توئیترش او را همچون تلگراف خبری می‌بینند، ناراحت است چرا که آن در واقع یک اتاق خبر است، جایی که می‌کوشد فکت را از تخیل جدا سازد و با مردم تعامل کند و این یعنی اتاق خبر. به عقیده او توئیتر دیگر تلگراف خبری نیست بلکه یک اتاق خبر است. در حادثه غمبار تیراندازی در کلرادو آمریکا اگرچه همان شب گزارش هایی از شبکه محلی و شبکه جهانی سی‏ان‏ان پخش شد اما روزنامه نگاری باز درخشش پدیده جدید خبر اجتماعی و گزارش انبوه سپاری شده را دید. در حالی‌که گزارش های کلاسیک تلویزیونی معمولاً با پلاتویی در توصیف ماجرا، گزیده ای از سخنان پلیس در مورد هویت افراد تیرانداز و مصاحبه با یکی ازقربانیان یا شاهدان و احتمالاً پلاتویی در مورد سابقه ماجرا تمام می‌شود، گزارش اجتماعی انبوه سپاری شده چیزهای بیشتر و دقیق تری دارد. علاوه بر این‌که کاربران لینک سخنان پلیس را می‌گذارند در گزارش ردیت می‌توان توئیت افرادی که در مهمانی شرکت داشتند و امکان داشت از قربانیان تیراندازی باشند و توئیت و یوتیوب افرادمسلح را هم یافت. اگرچه خواندن فرمت گزارش ردیت مشکل تر است اما در عین حال چک کردن فکت ها خیلی آسان تر است چون با یک کلیک می‌تواند لینک ها را دنبال کند وپروفایل ارسال کننده ها را بخواند. از سوی دیگر گزارش تلویزیونی معمولاً دارای سناریو و چارچوب دار است تا برای مخاطب با یک بار دیدن قابل هضم باشد اما گزارش ردیت از پیام های کاربرانی تشکیل شده که در آنها عباراتی مثل «ظاهراً» و «مطمئن نیستم» نیز وجود دارد. در واقع پدیده نوظهوری را شاهدیم که شاهدان و قربانیان نه تنها منتظر نمی مانند تا به سؤالات خبرنگاران تلویزیونی برای شرح ماجرا پاسخ دهند بلکه اهمیت خبر را هم عموم کاربران با آرای خود تعیین می‌کنند؛ نشانه دیگری از این‌که رسانه های اجتماعی هم روش تولید و هم شیوه مصرف روزنامه نگاری را تغییرمی‌دهند. با انبوه سپاری و اجتماعی شدن خبر دیگر روزنامه نگاران به عنوان دروازه‌بانان معنا ندارند بلکه در آینده‌ای نه چندان دور روزنامه نگاری به یک تلاش جمعی و مبتنی بر منابع بسیار برای درک جمعی واقعیت تبدیل خواهد بود.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط نیما نوابی : 04-04-2017 در ساعت 09:56

  10. کاربران : 11 تشکر کرده اند از شما نیما نوابی برای ارسال این پست سودمند:


  11. #16
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 35 بار در 4 پست

    نوآوری باز و جمع‌سپاری در تولید محتوای رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

    جمع‌ سپاری یا انبوه‌ سپاری ( Crowdsourcing )
    این روزها دو اصطلاح «نوآوری باز» و «جمع سپاری» را زیاد می‌ شنویم. این دو مفهوم اشتراکات زیادی دارند. نوآوری باز به معنای مراجعه یک بنگاه به خارج از مرزهای فیزیکی خود برای شناسایی و کسب نوآوری‏های تازه است که می‏تواند در قالب یک مفهوم، مهارت، فناوری و … باشد. در مقابل، جمع سپاری فرآیندی است که در آن یک بنگاه از ظرفیت جامعه برای شناسایی روندها، مفاهیم نوین، ایده‏ ها و طرح‌‏ ها در جهت توسعه و بازاریابی محصولات و خدمات جدید خود کمک می‏ گیرد.
    با مثالی از ماهیگیری می‌ توان تفاوت ظریف دو مفهوم «جمع سپاری» و «نوآوری باز» را بهتر توضیح داد. جمع سپاری مانند پهن‌کردن یک تور ماهیگیری بسیار بزرگ در دریاست که فراتر از مشتریان یا مخاطبان همیشگی بنگاه، بخش بزرگی از جامعه و عموم مردم را هدف قرار می‏دهد. به بیان دیگر در جمع‌ سپاری ما به دنبال روندها و ایده‏ هایی هستیم که از بطن جمعیتی انبوه استخراج می‌شود؛ جمعی بسیار بزرگتر از آنچه که با بررسی مخاطبان و مشتریان معمولی می‏ توانیم به آن برسیم. اما نوآوری باز شبیه روش ماهیگیری در قطب است که در آن، جامعه مخاطب محدود و خاصی هدف قرار داده می‏شود که حدس می‌ زنیم توان حل مشکلات نوآورانه فعلی بنگاه را دارند، مشکلاتی که بنگاه نمی ‏تواند به تنهایی آن‌ ها را حل کند؛ افرادی مانند پژوهشگران، فناوران یا شرکت‌ های دانش‌ بنیان کوچک و متوسط.
    با این تعریف، بنگاه‌ ها می‌توانند از جمع سپاری برای شناسایی مسائل نوآورانه‏ یا راه‌حل‌ هایی که جنبه عام‌تر و مفهومی ‏تر‏ی دارند، استفاده کنند.
    فایل های پیوست شده

  12. کاربران : 8 تشکر کرده اند از شما فرهاد ریاحی برای ارسال این پست سودمند:


  13. #17
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 30 بار در 4 پست

    جمع‌سپاری در تولید محتوای رسانه‌ای / بررسی برنامه جیوگی

    جمع‌سپاری ترکیبی از دوکلمه ی جمعیت و برون سپاری به معنای برون‌سپاری به انبوه مردم است. جمع سپاری فرایند به-کارگیری تعداد زیادی افراد از طریق فضای برخط به منظور مشارکت و استفاده از مهارت ها و ایده های آنان در حل مسائل و یا ترفیع و رشد سازمان است.
    یکی از برنامه های تلوزیونی که از روش جمع سپاری برای پیشبرد اهداف رسانه ای خود استفاده کرده است برنامه جیوگی می باشد.
    «جیوگی» به نظر جزو معدود برنامه هایی است که اگرچه زنده و مستقیم روی آنتن نمی رود اما در تدوین ممیزی خاصی ندارد.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط دانیال انوری : 29-03-2017 در ساعت 09:18

  14. کاربران : 8 تشکر کرده اند از شما دانیال انوری برای ارسال این پست سودمند:


  15. #18
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    24
    تشکر شده 37 بار در 5 پست

    تمرین سوم

    جمع­ سپاری رویدادی است که در آن از تجمیع نیروی کاری افراد مختلف برای به ثمر رساندن کارهای بزرگ استفاده می­ شود، اطلاع رسانی برای دعوت از افراد مختلف می تواند از طرق مختلف انجام شود. مثلا رسانه های عمومی، رادیو، تلویزیون و یا اینترنت. به این ترتیب افراد در این فراخوان شرکت می کنند و در انجام پروژه مورد نظر سهیم می گردند. در پروژه های جمع سپاری معمولا افراد به دنبال خلق ایده های جدید هستند.
    دلایل استفاده از جمع سپاری را مواردی چون ذیل دانسته اند.

    · کاهش هزینه های بنگاه و کاهش زمان ایجاد محصول،
    · ایجاد ارزش برای شرکت،
    · پذیرش بهتر از سوی مشتریان
    · افزایش ادراک مشتریان از محصولات جدید،
    · ایجاد سرمایه درحالت تامین مالی جمعی،
    · حل مسائل از سوی جمع ،کارآتر از حل مسائل از سوی فرد است،
    · دریافت سیگنال های وجود تقاضا در خصوص محصولاتی که قصد ورود به بازار دارند.

    Kickstarter را بزرگ‌ترین انجمن افراد آزاد و مستقلی دانست که از طریق اینترنت به حمایت‌های داوطلبانه و جمع سپاری می‌پردازد . Kickstarter از ابتدای فعالیت خود یعنی از سال ۲۰۰۹ تاکنون حدود یک و نیم میلیارد دلار برای بیش از هشتاد هزار پروژه حمایت مالی جمع‌آوری کرده است. روش کار Kickstarter و جذب حمایت برای پروژه‌ها همانند سایر سایت‌های جمع‌سپاری و حمایت‌های داوطلبانه گروهی‌ است. یکی از بهترین روش‌های ایجاد کمپین دریافت حمایت در این سایت یا سایت‌های مشابه، ساخت یک ویدئو از پروژه‌ای است که تصمیم به اجرای آن دارید. اکثر پروژه‌های به اشتراک گذاشته‌شده در کیک‌استارتر با موضوعات هنر و فناوری اطلاعات است، مانند طراحی‌‌معماری، بازی‌سازی، فیلم، موزیک، پویانمایی و..
    فایل های پیوست شده

  16. کاربران : 9 تشکر کرده اند از شما خورشید خواجه برای ارسال این پست سودمند:


  17. #19
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    4
    تشکر
    2
    تشکر شده 31 بار در 4 پست

    Wikipedia

    ویکی‌پدیا چیز ویژه‌ای است. چیزی مانند یک کتابخانه یا پارک همگانی. ویکی‌پدیا همانند معبدی برای ذهن است؛ جایی که همگی می‌توانیم به آن‌جا برویم تا بیندیشیم، بیاموزیم و دانشمان را به اشتراک بگذاریم. جیمی ولز
    یکی از قدیمی ترین و معروف ترین سایت های جمع سپاری متنی و تصویری ویکی پدیا است که حتما به آن برخورد کرده اید و شاید بارها از آن بهره برده باشید. ویکی‌پدیا یک دانشنامه اینترنتی چند زبانه با محتویات آزاد می باشد که با کمک افراد داوطلب نوشته می‌شود و هر شخصی که به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند مطالب آن را ویرایش کند. ویکی‌پدیا لغتی ترکیبی است که از ویکی (wiki) وب‌گاه مشارکتی و انسیکلوپدیا (Encyclopedia) دانشنامه یا دایره المعارف گرفته شده است. هدف ویکی‌پدیا انتشار جهانی یک دانشنامه آزاد به تمامی زبان‌های زنده دنیاست. وقتی در مورد ویکی پدیا صحبت می شود در واقع منظور یک وب سایت ساده نیست بلکه یک جامعه ده ها هزار نفری فعال ویکی پدیا در سراسر جهان است.
    فایل های پیوست شده

  18. کاربران : 7 تشکر کرده اند از شما رامين بامسي برای ارسال این پست سودمند:


  19. #20
    عضوانجمن Array
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    ارسال ها
    5
    تشکر
    68
    تشکر شده 27 بار در 4 پست
    تعاریف جمع سپاری:
    · آلونسو و لیز : جمع سپاری وظایف به یک گروه از مردم به جای موظف کردن یک کارمند یا پیمانکار به انجام آن وظایف .
    · بدرسون و کویین : مردمی که در ازای انجام وظایف مبتنی بر وب از سوی در خواست کنندگان انجام وظیفه پول دریافت میکنند .
    · برابهام : یک مدل آنلاین و توزیع شده حل مساله و تولید که قبالاً از سوی شرکتهایی چون Threadles و IStock بکار گرفته شده است .
    · برابهام : یک مدل استراتژیک برای جذب جمعیت علاقه مند و برانگیخته شده از افراد توانمند برای ارایه راه حلهای برتر کیفی و کمی در مقایسه با آنچه کسب وکار بصورت مرسوم میتواند انجام دهد .
    · برگر- هلمشن و پنین : راهی برای دستیابی به دانش موجود در خارج از بنگاه .
    · چانال و کارون فاسن : گشایش فرایند نوآوری یک بنگاه برای یکپارچه سازی و انتشار شایستگی های بیشمار از طریق امکانات وب. این شایستگی ها میتواند شایستگی های افرادمثل مردم، دانشمندان و مهندسین خلاق باشد. جمع سپاری یکی از مهمترین روندهایی است که بصورت اساسی روشی که نگاههای کسب وکار، دولتها و سازمانهای بشر دوستانه به بازار اینترنت و موبایل نگاه میکنند را تغییر میدهد در حال حاضر تعداد زیادی از کاربردهای جمع سپاری در مقوله های کسب وکار و اجتماعی بکار گرفته شده است و به ما امکان میدهد تا به تقویت خلاقیت و تعاملات اجتماعی پرداخته و مشکالت بالقوه و مقوله را حل نماییم. جمع سپاری دارای قدرت تغییر قابل مالحظهای در قلمروهای فعالیت اجتماعی و ایجاد محتوا میباشد.
    در بحث جمع سپاری رسانه ای و کسب در آمد اینترنتی یکی از مواردی که کاربرد های بسیاری دارد استفاده از اپلیکیشن های مختلف می باشد که می توان به یک نمونه از آنها به نرم افزار مسیریاب WAZE اشاره کرد, در این برنامه مسیر یاب امکانات مسیریابی و نقشه مبتنی بر GPS ارایه می شود اما با یک تفاوت عمده که بهره گیری از مشارکت جمعی سایر افراد در ارسال اطلاعات برای نقشه می توان اشاره کرد.
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط رضا منتظری طالقانی : 30-03-2017 در ساعت 13:30

  20. کاربران : 8 تشکر کرده اند از شما رضا منتظری طالقانی برای ارسال این پست سودمند:



 

برچسب برای این موضوع

مجوزهای ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
Powered by: vBulletin Version 4.2.1
Copyright © 2000-2006 Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0

vBFarsi Language Pack Version 4.2
ساعت 10:21 بر حسب GMT +3.5 می باشد.